طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO 09122302215

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO جامع ترین و قوی ترین فلزیاب از نظر فناوری‌های فلزیاب و ابزارهای تشخیص فلزی موجود در بازار جهانی فلزیاب‌ها می‌باشد . که انواع کاربردهای فلزیاب از جمله کشف گنج‌های عمیق، جستجوی طلا، حفره‌های زیرزمینی و تونل‌ها را تشخیص می‌دهد .

 

شرکت Mega Detection از طریق دستگاه گنجیاب Infinity Max Pro یک فلزیاب چند سیستمی، کاربردی و چند منظوره و اسکنر زمینی سه بعدی با 12 سیستم جستجو ارائه می‌دهد . که راه‌حل‌های کامل و چندگانه را برای دسته‌های مختلفی چون جویندگان حرفه‌ای گنج، جویندگان باستان شناسی و جویندگان مواد معدنی ارائه می دهد.

 

سیستم فلزیاب Infinity Max Pro تمام فناوری‌های تشخیص فلز را از طریق مجموعه کاملی از حسگرها و سیم پیچ‌ها که شامل . فناوری‌های جستجوی کاملاً جدید با یک برنامه نرم‌افزاری چندزبانه مدرن و پیشرفته است را در یک دستگاه ادغام کرده است . که تجربه‌ای عالی و طرز کاری آسان را در هنگام انتخاب جستجوی مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

تنظیم سیستم‌های مختلف و تماشای همه سیستم‌های جستجو از طریق صفحه نمایش دستگاه و یا از طریق برنامه Multi Visual Analyzer در هر تبلت اندرویدی قابل انجام و مشاهده است.

 

 

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO09122302215

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PROفروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

 

ویژگی‌های دستگاه طلایاب همه کاره Infinity M:ax Pro

 

  • فناوری جدید و قدرتمند اسکن زمینی سه بعدی که از طریق کاوشگر Multi Ground Scanner (M.G.S) نتایج دقیق تری را از طریق پوشش وسیع‌تر منطقه و برآورد جزئیات اسکن روی صفحه دستگاه یا تبلت تضمین می‌کند.
  • برنامه Multi Visual Analyzer یک برنامه تصویربرداری و تجزیه و تحلیل سه بعدی چند زبانه قدرتمند است . که برای نمایش تصویر سه بعدی و جزئیات اسکن به صورت رنگی به جستجوگر کمک می‌کند  . تا اطلاعات دقیق در مورد  نوع هدف، جای دقیق هدف و عمق هدف را به دست بیاورد.
  • فناوری تشخیص پیشرفته فلزیاب دوربرد با عملکرد تشخیص اسکن تا 3000 متر و عمق که به 50 متر می‌رسد.
  • 3 سیستم Long Range Locator (LRL) شامل: LRL خودکار، LRL دستی، CTRL LRL با گزینه‌های زیادی برای سفارشی کردن فرآیند جستجو و نشانگرهای بصری روی صفحه دستگاه .
  • سیستم القای پالس از طریق سیم پیچ جست و جوی بزرگ PS50 با فناوری پیشرفته برای دسترسی به عمق بیشتر اهداف فلزی مدفون و طلا.
  • سیستم ویژه‌ای که برای تشخیص حفره‌ها و سازه‌های زیرزمینی مانند تونل‌ها، غارها، اتاق‌ها، گورها و زیرزمین‌ها استفاده می‌شود.

 

 

سیستم های جستجو

 

سیستم اسکن زمینی سه بعدی (GROUND SCAN)

 

این دقیق‌ترین و قدرتمندترین سیستم جستجو است . یک سیستم فناوری کاملاً جدید که با فناوری پیشرفته Mega Detection طراحی شده است.

 

سیستم اسکن زمینی به کاربر کمک می‌کند تا زمین را از طریق اسکنر (M.G.S) اسکن کند . و تصویری دوبعدی بر روی صفحه نمایش دستگاه یا تصویرسازی سه بعدی از طریق برنامه Multi Visual Analyzer برای دستگاه‌های Mega Detection در هر دستگاه تبلت اندرویدی پشتیبانی شده ایجاد کند.

 

M.G.S مجهز به چهار سنسور اسکن است که امکان خواندن یک پالس را با دقت و راندمان بسیار بالا فراهم می‌کند . و مجهز به تعداد بسیار زیادی طیف القایی زمین است و این فناوری مسئول تعیین شکل و عمق هدف است. از این رو دستگاه را یکی از دقیق‌ترین دستگاه‌ها در تعیین دقیق شکل و عمق هدف می‌دانند

 

 

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO09122302215

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PROفروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

حالت جستجو

این روش انجام روش اسکن است و می‌تواند به صورت زیر تنظیم شود:

  • دستی: در صورت انتخاب کاربر اندازه‌گیری سیگنال‌ها را در هر نقطه به صورت دستی ثبت می‌کند.
  • خودکار: در این حالت دستگاه اندازه‌گیری هر نقطه را به صورت خودکار ثبت می‌کند.

مسیر

 

بیانگر میزان و نحوه حرکت کاربر در جستجو برای تکمیل فرآیند اسکن است و دو گزینه وجود دارد:

 

  • One Direction: در صورت انتخاب، کاربر در هر نقطه در خط جستجو حرکت و سیگنال‌ها را ثبت می‌کند و در انتهای هر خط، به نزدیک شروع خط قبلی بازمی‌گردد که با فاصله موازی شروع به اسکن خط دیگر می‌کند.

 

به این معنی که جهت اسکن در هر خط در یک جهت خواهد بود و تمام خطوط اسکن موازی خواهند بود.

 

  • zigzag: در این حالت نقطه شروع خط جستجوی بعدی نزدیک به نقطه پایان خط قبلی است یا به عبارت دیگر جهت حرکت برای هر خط متوالی مخالف با خط قبلی خواهد بود.

 

 

 

اندازه

 

در اینجا کاربر می‌تواند تنظیمات زیر را انجام دهد:

 

  • عرض: تعداد خطوط اسکن است
  • ارتفاع: تعداد نقاط در هر خط اسکن یا نقاط اسکن است

 

 

 

نقطه شروع

 

کاربر می‌تواند نقطه‌ای را در ناحیه جستجو (منطقه مستطیلی که شامل خطوط و نقاط اسکن می‌شود) تعیین کند، جایی که روند اسکن آغاز می‌شود.

 

  • سمت چپ: در این مورد فرآیند اسکن از پایین – گوشه سمت چپ منطقه جستجو آغاز می‌شود
  • راست: فرآیند اسکن از پایین – گوشه سمت راست ناحیه جستجو آغاز می‌شود

 

 

رنگ‌های زیر نوع زمین را برای هر رنگ نشان می‌دهد:

 

  • سبز: زمین معمولی
  • نور آبی: حفره کوچک
  • آبی: حفره
  • زرد: اشیاء فلزی
  • قرمز: طلا

 

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO09122302215

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PROفروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

یابنده خودکار دوربرد (AUTO LRL)

 

سیستم جستجوی AUTO LRL از یک کاوشگر ویژه به نام واحد چند گیرنده هوشمند یا I.M.T.U برای جستجوی سیگنال‌های اهداف دقیق در میدان اسکن دوربرد استفاده می‌کند و سیگنال‌های بازتاب شده از طریق یک جفت آنتن دریافت می‌‍شود.

 

این یک سیستم جستجوی پیشرفته است که منطقه وسیعی را پوشش می‌دهد و توانایی شناسایی خودکار انواع فلزات مدفون در یک منطقه را تا 3000 متر و عمق تا 100 متر را دارد . نتایج را در شکلی از مقادیر که نشان دهنده درصد اهداف شناسایی شده در اطراف کاوشگر است را نشان می‌دهد.

 

در اینجا لیستی از تنظیمات وجود دارد که توسط کاربر قابل تنظیم است:

 

فاصله

این فاصله در برد جلو یا جهت جستجو است که می‌تواند در محدوده 0 تا 3000 متر تنظیم شود.

 

 

کاربر باید حرکت آنتن‌ها را دنبال کند و پس از طی کردن مسیر می‌تواند به صفحه بعدی “گزارش” منتقل شود . که گزارش تصویری در مورد هدف احتمالی به صورت چهار میله افقی (طلا – نقره – آهن – الماس) را نمایش می‌دهد. هر نوار یک مقدار درصد تخمینی را نشان می‌دهد که وجود هدف را نشان می‌دهد.

 

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PRO09122302215

طلایاب آلمانی 12کاره INFINITY MAX PROفروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

کنترل مکان یاب دوربرد (CTRL LRL)

 

سیستم کنترل فرکانس یکی از فناوری‌های جدید و ویژگی‌های مهمی است که در Infinity Max Pro گنجانده شده است . که به کاربر امکان می‌دهد مقدار دقیق فرکانس را برای جستجوی هر نوع هدفی که کاوشگر سعی در رسیدن به آن را دارد انتخاب کند.

 

هنگام جستجو با استفاده از این سیستم، کاربر می‌تواند مقادیر و تنظیمات مختلف دیگری را نیز در رابطه با جستجو تنظیم کند که عبارتند از فرکانس جستجو، نوع خاک و شعاع جستجو که در زیر به تفصیل آمده است:

 

نوع خاک

 

نوع خاک بسته به زمینی که جستجوگران در آن جستجو می‌کنند قابل تنظیم است و می‌تواند به یکی از انواع زیر تنظیم شود:

 

سنگ – خنثی – مخلوط – متالیک – خاک رس – شنی – معدنی – گچی – نمکی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *