عمق زنی فلزیاب دستی

عمق زنی فلزیاب دستی09122302215

عمق زنی فلزیاب دستی

فلزیاب کوچک و دستی یا فلزیاب پین پوینتر همه یک اسم هستند، این مدل از دستگاه ها به کاوشگران کمک می کند که در عمق های کم و یا در کنار فلزیاب اسکنر بتواند در کمترین زمان نتایج درخشانی را به ارمغان بیاورد. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با عمق زنی فلزیاب دستی اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

برای خرید فلزیاب و یا مشاوره با کارشناسان مجرب در این حوزه می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

عمق زنی فلزیاب دستی09122302215

عمق زنی فلزیاب دستی فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

حداکثر عمق زنی فلزیاب چقدر است؟

دستگاه فلزیاب وسیله ای برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی شده درون زمین و دیوار است. فلزیاب یک میدان مغناطیسی در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کند. در زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی تغییر یافته و دستگاه با احساس این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود می شود و آن را آشکار می کند.

هرچه شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشد عمق کشف فلز بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به جنس فلز و اندازه وشکل فلز تغییر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر نظیر حداکثر عمق زنی فلزیاب ها چقدر است؟ می توانید این مقاله از سایت را مطالعه کنید.

به عبارت دیگر می توان گفت فلزیاب ها ابزارهای الکترونیکی و یا مکانیکی هستند، که بر اساس قوانین مختلف فیزیکی بسته به کاربرد و میزان حساسیت و نوع کاربرد حساسیت نشان می دهند و امکان کشف فلزات مدفون در خاک و یا دیگر اجسام را ممکن می سازند.

 

عمق زنی فلزیاب دستی09122302215

عمق زنی فلزیاب دستی فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

کاربرد فلزیاب دستی در جستجوی گنجینه های باستانی

فلزیاب قلمی و دستی در جستجوی گنجینه های باستانی نیز به کار می روند. این دستگاه ها به دلیل قابل حمل بودن و قابلیت تنظیم حساسیت، برای جستجوی گنجینه های باستانی بسیار مناسب هستند. با استفاده از فلزیاب کوچک دستی می توان به طور دقیق فلزات موجود در زمین را شناسایی کرد و امیدوار به پیدا کردن گنجینه های باستانی بیشتر شد.

ویژگی های مهم فلزیاب قلمی این است که قابلیت ضد آب بودن را دارد و در عمق های مختلف تحت فشار آب تا 20 متر هم مشکلی ندارد و به راحتی می تواند اشیاء گرانبها و فلز را شناسایی کند.

افرادی که با سیستم های نقطه زن و اسکنرهای تصویری کار می کنند، بعضی از مناطق و محیط ها امکان اینکه لوپ و یا کویل سیستم ها را آن فضا ببرنند سخت است. یا احتمال اینکه به آنها آسیب برسانند خیلی زیاد است، که سیستم های طلایاب دستی کوچک قادر است به راحتی به کاوشگران کمک کند.

عوامل تاثیرگذار بر عمق زنی فلزیاب شامل موارد زیر است:

  1. نوع فلز: برخی فلزات بیشتر از دیگرانی به میدان مغناطیسی پاسخ می‌دهند.
  2. اندازه فلز: اندازه قطعه فلزی که قرار است شناسایی شود نیز بر عمق زنی فلزیاب تاثیر می‌گذارد. قطعات بزرگتر فلز، میدان مغناطیسی قوی‌تری ایجاد می‌کنند و بنابراین از عمق بیشتری قابل شناسایی هستند.
  3. کیفیت فلزیاب: فلزیاب‌های با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته‌تر، می‌توانند فلزات را در عمق‌های بیشتری شناسایی کنند.
  4. شرایط زمین: شرایط زمین نیز می‌تواند بر عمق زنی فلزیاب تاثیر بگذارد.

 

عمق زنی فلزیاب دستی09122302215

عمق زنی فلزیاب دستی فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

تاثیر شرایط زمین برای کارکرد این دستگاهها به خصوص در عمق زنی فلزیاب

در دستگاه های فلزیابی که دارای فرکانس کارکرد بالایی باشند، این عوامل موجب اختلال در عملکرد سیستم می شود. زیرا در فرکانس های بالا حساسیت به رطوبت و مواد معدنی بسیار افزایش می یابد. فلزیاب هایی که با فرکانس های بسیار پایین کار می کنند، ثبات، دقت و عمق بسیار خوبی داشته و رطوبت اثر کمتری بر عملکرد آن ها دارد.

تفاوت فلزیاب های تاسیساتی و تفریحی فلزیاب های تاسیساتی جهت اشکار سازی اهداف فلزی نقطه ای شبکه تاسیسات که جنبه ی کنترلی و یا بازرسی دارند استفاده می شوند. اهداف مورد جستجو توسط این دسته از فلزیاب ها عبارتند از:

  • دریچه ها (رینگ دور دریچه ها در صورت نبود دریچه)
  • شیر خط ها
  • مفصل ها

از انجا که این نوع فلزیاب ها در سطح شهرها و روستا استفاده می گردد و به دلیل وجود نخاله های فلزی و نوع کاربری، این سیستم ها دارای خصوصیاتی منحصر به فردهستند که عبارتند از:

  • حذف اثر خازنی زمین
  • حذف اثر رطوبت ومواد معدنی
  • حذف نخاله های فلزی به صورت اتوماتیک ویا دستی
  • امکان کنترل میزان حساسیت و عمق نفوذ
  • عمق اشکارسازی بیش از ۲ متر

در بسیاری از مواقع فلزیاب های تفریحی و یا انواع دیگر به دلیل حفظ میزان حساسیت خود به رطوبت و مواد معدنی، به کوچکترین فلزات حساسیت نشان می دهند. که این امر موجب می گردد کاربر تاسیساتی نتواند از این دستگاه ها جهت امور دلخواه خود بهره ببرد.

 

عمق زنی فلزیاب دستی09122302215

عمق زنی فلزیاب دستی فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

راهکارهایی برای افزایش عمق فلزیاب

یکی از رایج ترین و ساده ترین راه ها برای افزایش عمق فلزیاب شما این است که سیم پیچ جستجو را در نزدیک ترین فاصله ممکن به زمین جارو کنید. این نکته ممکن است یک کار بدیهی به نظر برسد. با این حال، بسیاری از کاربران فلزیاب اغلب متوجه نمی شوند که سیم پیچ های خود را تا چه حد بالا می چرخانند.

دلیل اصلی این است که آنها توجه بیشتری به نحوه چرخش سیم پیچ جستجو می کنند. اما مشکل این است که اگر سیم پیچ جستجو از سطح زمینی که اشیاء را از آن جستجو می کنید خیلی بلند باشد، سطح تشخیص آن کمتر خواهد بود. بنابراین، هنگام استفاده از فلزیاب خود، باید اطمینان حاصل کنید که از زمین خیلی دور نیست.

هرچه حساسیت فلزیاب شما بیشتر باشد می تواند به شما در افزایش تشخیص دستگاه کمک کند. اما ذکر این نکته ضروری است که افزایش سطح عمق به شرایط مختلف بستگی دارد. این شرایط شامل نوع خاک، نوع هدف و اندازه جسم است.

با این حال، حساسیت فلزیاب یک شمشیر دو لبه است. بله، سطح عمق دستگاه شما را افزایش می دهد. اما افزایش حساسیت می تواند توانایی دستگاه شما را برای شناسایی اهداف کاهش دهد. می‌توانید سطح تشخیص دستگاه را به پایین‌ترین تنظیمی که می‌توانید برای سطح تشخیص عمیق‌تر قرار دهید، کاهش دهید.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *