فلزیاب تی وان

فلزیاب تی وان09122302215

فلزیاب تی وان

فلزیاب تی وان یک تجهیزات الکترونیکی با قابلیت شناسایی فلزات در سطح زمین است. این دستگاه از یک شیار پیچیده الکترومغناطیسی و یک صفحه نمایش بزرگ برای نشان دادن اطلاعات استفاده می‌کند. برای جستجوی معادن، طلا، نقره و سایر فلزات، فلزیاب تی وان به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله معدنکاری، جستجوی گنجینه‌های باستانی، تشخیص خرابی‌های لوله‌های زیرزمینی، و حتی به عنوان وسیله جستجو در عملیات امداد و نجات استفاده می‌شود.

 

فلزیاب تی وان معمولاً با دو نوع سطح و دریافت اطلاعات (تکنولوژی پالسی و تکنولوژی تردید) تولید می‌شود. در تکنولوژی پالسی، یک شیار از موج امواج الکترومغناطیسی را به صورت شوک به سطح زمین فرستاده‌ محل شکست این شوک فلزها یا هر چیزی که نیروی مغناطیسی بیشتری دارد، به عنوان نقطه قابل توجهی برای مکان یابی و تشخیص فلزات استفاده می‌شود. در تکنولوژی تردید (VLF) نیز از دو آنتن استفاده می‌شود که یکی نوسان VLF شیارهای موج برای شناسایی و تشخیص فلزات استفاده می‌شود.

 

 

فلزیاب تی وان09122302215

فلزیاب تی وان فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

ویژگی های فلزیاب تی وان

  • عمق مفید کاوش 3 متر
  • شناسایی سکه در عمق 50 سانت
  • بسیار سبک و قابل حمل
  • دارای حالت تفکیک فلزات
  • حذف ذرات، املاح و مواد معدنی
  • دارای صفحه نمایشگر دید در شب و جک هدفون
  • دارای لوپ ديسکی 50 سانتی ضد آب و کویل 120*120

 

 

 با کاربرد فلزیاب تی وان چه کارهایی می توان انجام داد؟

فلزیاب تی وان یکی از بهترین ابزارهایی است که جهت کاوش در عمق زمین و شناسایی فلزات استفاده می‌شود. این ابزار دارای ویژگی‌های بسیاری است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در شناسایی فلزات نفیس و بی‌ارزش موفق باشند.

 

از کاربردهای این ابزار می‌توان به شناسایی معدن‌های فلزی، ازجمله طلا، نقره، مس و … اشاره نمود. ابزاری است که در بسیاری از شرایط می‌توان از آن بهره برد، ازجمله در کارهایی مانند جستجوی گنج، شناسایی لوله‌های فولادی در زیر زمین، شناسایی انبارهای سلاح و … .

 

فلزیاب تی وان09122302215

فلزیاب تی وان فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

 چه قابلیت هایی دارد؟

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های جستجوی فلزات در بازار است. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به صورت دقیق فلزات را تشخیص می‌دهد و محل آن‌ها را نشان می‌دهد.

 

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های فلزیاب تی وان، قابلیت تشخیص و جداسازی فلزات از یکدیگر است. این قابلیت بسیار مفید است در داشتن یک نتیجه دقیق در مورد نوع و تعداد فلزاتی که در یک منطقه مشخص وجود دارد.

 

فلزیاب تی وان همچنین قابلیت‌هایی مانند تشخیص عمق فلز، تشخیص نوع فلز، تشخیص فلزات با حساسیت بالا و تشخیص فلزات در زمین و آب را دارد. این قابلیت‌ها به کاربران این دستگاه امکان می‌دهد تا به صورت دقیق و با سرعت بالا فلزات را پیدا کنند.

 

توانایی حذف ذرات اضافی

بی‌شک هدف شما برای استفاده از این دستگاه، یافتن فلزات است و نمی‌خواهید که در این پروسه به املاح و ذراتی که رگه‌هایی از فلزات دارند برسید. به همین منظور تکنولوژی به‌کاررفته در این دستگاه به‌گونه‌ای بهینه شده که بتواند اهداف موردنظر شما را شناسایی کند.

باتوجه‌به کاتالوگ فلزیاب T1 می‌توان گفت که این دستگاه قابلیت تنظیم حساسیت و حذف آلودگی را دارد که تقریباً به‌طور کامل می‌تواند همه ذرات اضافی را در پروسه جستجو نادیده بگیرد.

 

 

فلزیاب تی وان09122302215

فلزیاب تی وان فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

توانایی کارکرد در زمین‌های ناهموار

یکی از نقاط قوت و مزیت‌هایی که در تست فلزیاب T1 متوجه آن خواهید شد، قابلیت کارکرد در زمین‌های ناهموار است. سیستم پالس این دستگاه به نحوی طراحی شده که می‌تواند حتی در زمین‌های ناهموار هم کوچک‌ترین ذرات فلز را بیابد. این ویژگی باعث تمایز فلزیاب تی 1 با دیگر دستگاه‌های مشابه شده و توانایی آسان‌تر کردن پروسه جستجو را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *