نحوه کار با فلزیاب فرکانسی

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی

برای استفاده از فلزیاب فرکانسی، باید ابتدا به دستگاه برق وصل کرده، سپس دکمه روشن کنید و به دستگاه فرصت بدهید تا آماده به کار شود. سپس دستگاه را بر روی زمین قرار داده و از زیر آن عبور دهید. هنگامی که دستگاه یک سیگنال دهد، باید بدانید که زیر شما یک شی وجود دارد. با انتخاب حالت مناسب، می‌توانید عمق و گستردگی شی را تشخیص داده و آن را شناسایی کنید.

 

در ضمن باید به این نکته توجه داشت که تعدادی از این دستگاه ها قادر به شناسایی انواع مصالحی همچون سنگ و کانه و حتی سیم‌های برق نیز هستند. بدون شک برای کسانی که صادقانه در جستجوی اشیاء طلا، جواهر و سایر اشیاء گران قیمت هستند، این دستگاه یک ابزار بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.

 

 

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

ردیاب فرکانسی چیست

ردیاب فرکانسی در واقع نوعی سیستم مبتنی بر دریافت موج‌های GPS است که به اشخاص امکان مشاهده محدوده حرکت وسایل و فلزات مختلف را می‌دهد. این دستگاه امکان پیدا کردن انواع سیگنال‌های جاسوسی را دارد. به کمک آن می‌توان حتی وسایل شنود مخفی شده در مکان‌هایی مانند اتاق و خودرو را  نیز به راحتی پیدا کرد. برای استفاده از ردیاب فرکانسی آنتنی کافیست تا آنتن کشویی آن را باز کرده و شدت میدان مناطیسی مدنظرتان را در تنظیمات آن اعمال نمایید. به همین سادگی!

بهترین فرکانس برای ردیابی طلا

بهترین فرکانس برای ردیابی طلا با استفاده از ردیاب‌های الکترونیکی، ۱۸ کیلوهرتز به عنوان بهترین فرکانس شناخته شده است. این فرکانس برای ردیابی طلا انتخاب شده است به دلیل اینکه طلا یک فلز با مقاومت الکتریکی پایین است و برای جلوگیری از اشکال در سیگنال‌های ردیابی، انتخاب شده است . بنابراین، اگر قصد دارید طلا را با دستگاه ردیابی پیدا کنید، انتخاب فرکانس ۱۸ کیلوهرتز مناسب خواهد بود.

 

 

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

فرکانس فلزات برای ردیاب انتنی

فرکانس های موجود بر روی ردیاب ها با توجه به مدل آنها و شرکت سازنده آن ها بسیار متفاوت می باشد ولی به صورت کلی فرکانس های پر کاربرد موجود بر روی دستگاه شامل طلا، نقره، مس، برنز،مگنت، ظروف سفالی، دندان و استخوان و سنگ های قیمتی مانند الماس و یاقوت و زمرد و … است که علاوه بر خوراک دهی میتوان در جهت تشخی دقیق تر مورد استفاده قرار بگیرد.

معرفی ردیاب فرکانسی تامیکس 80

ردیاب تام ایکس ۸۰

شعاع زن TOM X 80 یک ردیاب ۵ آنتنه تک دسته بسیار قوی می باشد و قدرت تنظیم و کارکرد بهتری نسبت به سایر دستگاه ها را دارا می باشد. این مدل ردیاب طلا دارای چند آنتن برای ارسال و دریافت فرکانس می باشد، که توسط تنها یک اپراتور کار می کند. یک نفر به راحتی می تواند اپراتوری را انجام دهد، ردیاب TOM X 80 دقت بسیار بالاتری نسبت به ردیاب های یک یا دو آنته دارد. ردیاب تام ایکس ۸۰ دارای بالانس اتومات می باشد.

 

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی

نحوه کار با فلزیاب فرکانسی فروش فلزیاب درسایت فلزیاب 09122302215

 

 

ویژگی های ردیاب تام ایکس TOM X 80 شامل موارد زیر است:

  • کاشف ۱۶ مدل فلز مختلف
  • شعاع زن، نقطه زن، عمق زن و تفکیک تمام فلزات
  • شعاع کاوش متغیر از ۱۰۰متر تا ۲۵۰۰ متر عمق کاوش ۱۵متر
  • قابلیت تفکیک فلزات از غیرفلزات
  • منبع تغذیه: خود سر قابل شارژ (شارژر ۲۲۰ ولت)
  • دارای نمایشگر دیجیتال و حساسیت بالا به طلا، نقره، مس و سنگ های قیمتی
  • بالانس خودکار و حذف آلودگی های زمین و نویز های اضافه به صورت خودکار
  • تکنولوژی آمریکا با ۱ سال گارانتی
  • ۵ سال خدمات پس از فروش همراه با آموزش رایگان
  • تست دستگاه در حضور مشتری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *