از کجا بفهمیم زمین گنج دارد

از کجا بفهمیم زمین گنج دارد09122302215

از کجا بفهمیم زمین گنج دارد

از کجا بفهمیم که زمین گنج دارد ؟ یافتن گنج در کشور های دیگر به خصوص در اروپا کار دشواری است. اما یافتن گنج در ایران بسیار راحت تر از کشورهای دیگر است. دلیل این امر را می توان در تاریخ جستجو کرد، این سرزمین بسیار قدیمی است، تاریخ بسیار غنی ایران هزاران سال است . که وجود داشته و تدفین ها و گنجینه های تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است.

گنجینه اشیای قدیمی و باستانی در خاک دفن شده است. گنج را برای محافظت از آن پنهان کرده و پس از گذشت زمان گنج را در زیر خاک دفن کردند در سالیان متمادی یکی از دلایل وجود گنج در خاک است. در حین حفاری می توان با علائم و آثار فراوانی مواجه شد که در اکثر نقاط رایج است. اما این آثار برای مکان یا اهداف کوچک و میانگین اعمال می شود از کجا بفهمیم که زمین گنج دارد

 
از کجا بفهمیم زمین گنج دارد09122302215

از کجا بفهمیم زمین گنج داردفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

چگونه بدون نقشه گنج گنج پیدا کنیم؟

گنج یابی معمولاً در مکان هایی انجام می شود که سکونتگاه ها و تمدن های باستانی زندگی می کردند. برخی تجهیزات با توجه به از ساختار خاک و ویژگی های منطقه مورد نظر استفاده می شود. این تجهیزات در گذشته ابزاری مانند بیل و کلنگ از کجا بفهمیم که زمین گنج دارد بودند، اما با پیشرفت تکنولوژی، از ابزارهایی استفاده می شود که سیگنال های طلایی و نقره ای می دهند.

 روش های تشخیص مکان گنج

یکی از روش های شناخته شده برای تشخیص مکان گنج، استفاده از نقشه ها و کتاب های تاریخی است. این نقشه ها و کتاب ها می توانند حاوی اطلاعات مربوط به محل هایی باشند که در گذشته برای نگهداری گنج ها استفاده شده اند. به طور مثال، اگر در یکی از نقشه های تاریخی محل یک قلعه یا قصری که در گذشته به عنوان مکانی برای نگهداری گنج ها مورد استفاده قرار می گرفته است، شناسایی شود، این محل می تواند محلی برای شروع جستجوی گنج باشد.

روش دیگری که برای تشخیص مکان گنج استفاده می شود، استفاده از تکنولوژی است. با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای مختلفی برای کمک به جستجوی گنج ها ارائه شده اند. به عنوان مثال، دستگاه های متالیاب با قابلیت تشخیص اشیاء فلزی در زمین، می توانند به شناسایی اشیاءی که به عنوان قطعات گنج مورد استفاده قرار گرفته اند، کمک کنند

 

از کجا بفهمیم زمین گنج دارد09122302215

از کجا بفهمیم زمین گنج داردفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 نشانه های گنج در روستا شامل موارد زیر می شود:

  • وجود یک تخته سنگ متفاوت
  • درخت کهن سال
  • وجود آثار از زندگی کردن انسان ها در گذشته بر روی سنگ
  • سنگ ها مقاوم و محکم در برابر بلایای طبیعی
  • نحوه ی گنج یابی با موبایل
  • تپه های خاکی و مرتفع
  • چشمه های آب
  • نوشته های روی تخته سنگ
  • نشانه تبر در دفینه یابی
  • معماری عجیب ساختمان های قدیمی

 

از کجا بفهمیم زمین گنج دارد09122302215

از کجا بفهمیم زمین گنج داردفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

در ادامه به نکات مهم در پیدا کردن گنج با فلزیاب می پردازیم تا احتمال برد افزایش پیدا کند.

 

1. به راحتی ناامید نشوید

هنگامی فلزیابی شروع می کند با چالش های زیادی مواجعه می شود، اما به خصوص زمانی که تازه شروع کرده اید، مواقع زیادی وجود خواهد داشت که چیزی پیدا نمی کنید. مواقع بیشتری وجود خواهد داشت که به نظر می رسد تنها چیزی که می توانید پیدا کنید زباله است. اما نباید ناامید شوید به مسیر خود باید ادامه دهید تا به موفقیت های چشم گیر دست بیابید.

2. در هر ضربه حفاری کنید

این یکی با آخرین مورد همراه است، زیرا می تواند به راحتی دلسرد شوید و سیگنالی را حفر نکنید، فقط به این دلیل که به نظر می رسد سیگنال دیگری است که معلوم است سطل زباله است، یا حتی قادر به پیدا کردن آن نیستید.

با این حال، به عنوان یک مبتدی شما می خواهید (و اگر می خواهید موفق باشید باید) همه چیز را حفاری کنید. شما نمی توانید بفهمید که آیا قرار است زباله باشد یا گنج باشد، مگر اینکه دست به کار شوید و آن را از زمین بیرون بیاورید. بعلاوه، احتمال ساده به شما می گوید که هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، فرصت های بیشتری برای یافتن چیز خوب خواهید داشت. ناگفته نماند تجربه ای که از نشانه گیری هر هدف و کشف آن به دست می آورید.

3. از حیاط خانه شروع کنید تا با فلزیاب راحت باشید

هنگامی که برای اولین بار یک فلزیاب دریافت می کنید، باید با آن تمرین کنید و همچنین تنظیماتی را پیدا کنید که برای شما مناسب تر باشد. به جای اینکه وقتی یک ساعت به سمت ساحل رانندگی کردید، این موضوع را بفهمید، چرا همه چیز را در خانه انجام ندهید؟ چه کسی می داند در حیاط خلوت خود چه چیزی در انتظار شماست؟

شخصاً، پس از جستجوی کامل کل دارایی‌ام، توانستم یک دسته سکه، چند ابزار قدیمی و البته چند میخ، زبانه‌های پاپ و تکه‌های فویل پیدا کنم. اما، من توانستم نحوه استفاده از ویژگی هایی مانند: تشخیص، حساسیت، تعادل زمین و حتی نحوه تنظیم صدای سیگنال را یاد بگیرم.

 

 

از کجا بفهمیم زمین گنج دارد09122302215

از کجا بفهمیم زمین گنج داردفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

نحوه ی گنج یابی با موبایل

گنج یاب موبایلی یک دستگاه قدرتمند و بروز است که برای یافتن گنج همراه با اسکن سه بعدی برای کاوشگران ساخته شده است. نرم افزار موجود در گنج یاب موبایلی به راحتی می تواند محل دقیق هدف را شناسایی کند. البته بعضی از موبایل های هوشمند دارای سنسور مغناطیس سنج می باشند کارایی این فناوری تشخیص فلزات در فاصله ی 1 تا 3 سانتی متری از موبایل را دارا می باشد.

برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *