خرید ردیاب ایکس فایندر

خرید ردیاب ایکس فایندر09122302215

خرید ردیاب ایکس فایندر

ردیاب ایکس فایندر | ردیابX Finder نوعی ردیاب تک آنتنی است که طلا و نقره و الماس و آب و حفره و فضاهای خالی و … را از فاصله 1500 متر و عمق 6 متر ردیابی می کند. همان طور که می دانید فلزات مختلف فرکانس و طول موج های متفاوتی دارند. این تفاوت در فرکانس در ردیاب ایکس فایندر در نظر گرفته شده است. به طوری که ردیاب XFinder برای هر فلزی فرکانس خاصی در نظر می گیرد. کاوشگر هنگام کار با این دستگاه برای انتخاب طول موج برای عیارهای مختلف طلا یا نقره اختیار دارد و می تواند با توجه به عیار خاص طلا، فرکانس را انتخاب کند.

 

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا

 

 

 

ردیاب فرکانسی ایکس فایندر |XFinder

ردیاب ایکس فایندر ساخت شرکت جی دی آی | GDI  یونان است. این شرکت سابقه بالای در تولید سیستم های فلزیاب و ردیاب دارد.

ویژگی های ردیاب فرکانسی ایکس فایندر X FINDER

  • برد کوتاه و متوسط
  • جدا سازی و تفکیک فلزات مختلف
  • تشخیص فضاهای خالی و تونل ها و حفره ها
  • حذف مواد معدنی و کانی های آهن دار هنگام کاوش
  • تخمین تقریبی اندازه و حجم فلز
  • یافتن و ردیابی عیارهای مختلف طلا
  • تنظیم برد و شعاع ردیاب ایکس فایندر
  • حساسیت بسیار زیاد نسبت به فلز طلا

 

 

خرید ردیاب ایکس فایندر09122302215

خرید ردیاب ایکس فایندرفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

میزان شعاع و عمق ردیاب X-FINDER

برد ردیاب ایکس فایندر برای اندازه های مختلف فلزات قابل تنظیم است. حداکثر شعاع این ردیاب 1500 متر است. اپراتور می تواند این میزان را کمتر نیز کند تا دقت ردیاب بیشتر شود. عمق کاوش ردیاب آنتنی ایکس فایندر 8 متر است. ردیاب فرکانسی X-FINDER تکمیل کننده انواع دستگاه اسکنر یا فلزیاب است.

عوامل موثر در شعاع و عمق ردیاب :

  1. حجم و میزان فلز مدنظر (هر اندازه حجم فلزی که کاوش می شود بیشتر باشد، به همان اندازه شعاع و عمق ردیاب افزایش می یابد.)
  2. مدت زمان ماندگاری آن فلز در خاک (هر اندازه فلز در خاک بیشتر مدفون شده باشد به همان اندازه شعاع و عمق نیز افزایش می یابد.)
  3. نوع فلز مورد نظر (نوع فلز در شعاع و عمق ردیاب ایکس فایندر موثر است. ردیاب X-FINDER می توانند طلا و نقره را در فاصله و عمق بیشتری ردیابی کند.)
  4. میزان مواد معدنی موجود در خاک (هر اندازه مواد معدنی در خاک بیشتر باشد، به همان اندازه عمق و برد دستگاه کمتر می شود. بی عبارتی دیگر، هر چه خاک ناب تر و خالص تر باشد، قدرت ردیابی دستگاه افزایش می یابد.
  5. میزان رطوبت خاک (نزدیکی به چشمه یا رودخانه و مرطوب بودن خاک تاثیر مثبتی در برد و عمق ردیاب دارد و دقت ردیاب را افزایش می دهد.)

 

 

 

 

خرید ردیاب ایکس فایندر09122302215

خرید ردیاب ایکس فایندرفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

تست ردیاب فرکانسی ایکس فایندر

از جمله مزایای ردیاب X-Finder در این است که زمانی که شما دسته محصول را وصل می‌کنید، به صورت خودکار روشن می‌شود. از طرفی این دستگاه دارای فرکانس متغیر می‌باشد. بنابراین از فرکانسی استفاده می‎کند که بیشترین هماهنگی با بدن شما و خاک اون منطقه را دارد. توجه داشته باشید که با این دستگاه می‌توانید، طلا، مس، الماس، نقره، آهن، پلاتین، دفینه، گنج و دیگر فلزات گرانبها را به سادگی پیدا کنید.

 

توانایی تفکیک بسیار بالای فلزات و بالانس دقیق زمین

از جمله مزایای ردیاب فرکانسی ایکس فایندر  در این است که می‌تواند انواع فلزات را به خوبی تفکیک کند. این ردیاب دارای مود جستجوی فلزات گرانبها به صورت  تخصصی می‌‎باشد، شما با این گنج یاب می‌توانید به صورت فرکانسی و دقیق طلا، فضای خالی، آب، اشیا باستانی، مس، الماس و … را پیدا کند. از طرفی شما می‌توانید با این فلزیاب به صورت صد در صد خاک را بالانس کنید. این موضوع به شما در بررسی مواد  خاک و طلا ناخالص بسیار کمک خواهد کرد.

 

 

خرید ردیاب ایکس فایندر09122302215

خرید ردیاب ایکس فایندرفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

دارای طیف برد نزدیک و متوسط

زمانی که شما قدرت ردیاب فرکانسی ایکس فایندر بررسی می‌کنید. متوجه می‌شوید که این ردیاب در طیف برد متوسط و نزدیک قرار می‌گیرد. این موضوع به این معنی است که شما می‌توانید از این دستگاه برای نقطه زنی و تایید سیگنال مکمل فلزیاب پالسی استفاده کنید. از طرفی توجه داشته باشید که این گنج یاب دقت بسیار بالایی در تشخیص طلای ناخالص دارد.

مشخص کردن فضای خالی و انواع مسیرهای مخفی

اگر شما به دنبال دفینه، گنج و یا طلای بسیار زیاد می‌باشید، قطعا به این وسیله نیاز خواهید داشت. در گذشته طلای بسیار زیاد را در تونل‌های مخفی و مقبره‌ کاهن‌ها پنهان می‌کردند. به همین دلیل است که این دستگاه به صورت تخصصی مود پیدا کردن فضای خالی را دارد. پیدا کردن طلا با ردیاب فرکانسی ایکس  دیگر رویا نیست.

حذف نویز و توانایی تشخیص فلزات آهنی

به این نکته توجه داشته باشید که اکثر کاوشگران طلا را از دست می‌دهند، تنها به این دلیل که در کنار طلا فلزات بی ارزش مانند آهن و یا آلومینیوم قرار داده شده است. اما این دستگاه توانایی حذف نویز را دارد و می‌تواند به صورت نقطه‌ای و دقیق طلای پنهان شده  را بررسی کند. دقت این دستگاه به اندازه‌ای بالاست که می‌تواند شکل تقریبی آن، وزن آن و حتی عیار آن را نیز برای شما مشخص کند.

 

 

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *