خرید فلزیاب ایتراک

خرید فلزیاب ایتراک09122302215

خرید فلزیاب ایتراک

 

فلزیاب ایتراک E TRACیکی دیگر از محصولات پیشرفته و قوی ساخته شده توسط شرکت ماینلب در کشور استرالیا می باشد  که جدیدا دیگر تولید نمی شود و به جای آن شرکت ماینلب دستگاه های دیگری را روانه بازار کرده است ولی این دستگاه در حال حاضر در ایران محبوبیت دارد که اگر فلزیاب در بازار پیدا شود به صورت دست دوم است.

فلزیاب ایتراک E-TRAC ماینلب با استفاده از جدیدترین فناوری FBS  دارای عملکرد شناسایی برتر و تفکیک چند بعدی برای شناسایی دقیق هدف به شما در کاوش فلزات ارزشمند نتیجه جستجوی دقیقی را ارائه می دهد.

استفاده از این فناوری، سیگنال دریافت شده از کویل فلزیاب را در طیف گسترده ای از پاسخ به پردازش مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. این تکنیک به پردازشگر سیگنال فلزیاب E-TRAC اجازه می دهد تا اطلاعات هدف بیشتری را تجزیه و تحلیل کند تا شناسایی هدف دقیق تر باشد.

فلزیاب ایتراک به دلیل اینکه وزن کمی دارد در بین کاربران بسیار محبوب شده است و کارابران را به دلیل وزن کمش خسته نمی کند.

وزن تقریبی فلزیاب ایتراک چیزی حدود 2 کیلو گرم می باشد.

فلزیاب ایتراک یکی از دستگاه‌های فلزیاب نقطه زن با حساسیت و دقت بالاست که امکان تنظیمات پیشرفته به کاربرش می‌دهد. این محصول مزیت‌های بسیاری دارد که باعث شده میزان تقاضا برای آن افزایش یابد

فلزیاب ایتراک دارای صفحه نمایش می باشد که LCD است  و کیفیت خوبی را دارا می باشد. این صفحه نمایش رنگی می باشد و می توانید خودتان نور صفحه را تنظیم نمایید.

فلزیاب ایتراک دارای قابلیت تنظیم نوعت صدا می باشد که میتواند صدایی که خودتان دوست دارید بر روی آن تنظیم نمایید.

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا 09909061300

 

 

 

قابل‌استفاده در شرایط مختلف

هنگامی‌که می‌گوییم دستگاه فلزیاب E-TRAC یک محصول کاربردی است یعنی می‌توانید در هر شرایطی برای کاوش فلزات از آن استفاده کنید. این محصول از طراحی سبک و خوش‌فرمی برخوردار است که امکان استفاده طولانی‌مدت به کاربر می‌دهد. عمق زنی دستگاه فلزیاب ایتراک چیزی در حدود 2 متر است.

لوپ استفاده شده روی این دستگاه، ضد آب بوده و در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی هم می‌تواند محل فلزات را تشخیص دهد. لوپ به‌کار رفته برای این فلزیاب از برند کانلا و از دسته لوپ‌های دیسکی موجود در بازار است که تشخیص و دقت بسیار دقیقی دارد. از دیگر مزایای این فلزیاب می توان به مناسب بودن قیمت فلزیاب E-TRAC اشاره کرد.

تفکیک دقیق فلزات و حالت تنظیم صدا

فلزیابی می‌تواند شما را در پروسه کاوش کمک کند که از تجهیزات، کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد. همه این ویژگی‌ها را می‌توانید در فلزیاب E-TRAC مشاهده کنید. این دستگاه می‌تواند هر یک از انواع فلزات را به تفکیک با کد یا گراف به کاربر نشان دهد و این موضوع در زمان کاربر صرفه‌جویی زیادی ایجاد می‌کند.

به‌علاوه که سیستم صوتی قدرتمندی روی این دستگاه نصب شده که قابلیت تنظیم برای اهداف مختلف را دارد. در واقع شما می‌توانید به‌راحتی برای تشخیص هر نوع فلز صدای خاصی مشخص کنید.

 

 

 

 

خرید فلزیاب ایتراک09122302215

خرید فلزیاب ایتراک فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

از دیگر ویژگی های این فلزیاب فوق العاده می توان به قدرت تفکیک عالی آن اشاره کرد که در زمین هایی با آلودگی زیاد نیز امکان کاوش بی نقص و بدون خطا را دارد . این فلزیاب این امکان را دارد تا در زمین هایی با الودگی زیاد فلزات بی ارزش و مواد معدنی را در نظر نگیرد و سیگنال های دریافتی از انها را در کارکرد خود دخالت ندهد.

محصولات ماینلب غالباً از صفحه‌نمایش LCD بهره می‌برند. فلزیاب E-TRAC نیز از این مورد استثنا نیست. شما می‌توانید تمام تنظیمات فلزیاب ایتراک مربوط به کاوش و حالت‌های مختلف آن، صداها و البته تنظیمات مربوط به زبان را از طریق این نمایشگر انجام دهید. همچنین برای استفاده در محیط‌های تاریک، این نمایشگر به نور پس‌زمینه قابل تنظیم مجهز شده است.

 

خرید فلزیاب ایتراک09122302215

خرید فلزیاب ایتراک فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

نوع تفکیک فلزیاب ایتراک

ایتراک دارای طراحی آرگونومیک و کاربری آسان و قدرت تفکیک زیادی میباشد. برای ردیابی کردن فلزهای گرانبها دارای چهار حالت برنامه کاربری از پیش تنظیم شده است. مانند: طلا و سکه و عتیقه های گرانبها و اشیای دیگر را دارد و شما براساس هدف مورنظر می توانید. روی هر کدام از آن ها تنظیم کنید و به جستجوی طلا بپردازید.

فناوری Smartfind از ویژگی های دو بعدی این دستگاه است که موقه کاوش به صورت گرافیکی برای کاربر مشخص می کند که اشیاء آهنی که در زمین وجود دارد جزوه کدام دسته است و قطعه های بی ارزش را حذف می کند.

الگوی تفکیک ایتراک به صورت خلاصه شامل: طلا ، آهن ، جواهرات ، سکه ، فویل و حدودا 10 مورد دیگر نیز می باشد.

 

 

 

خرید فلزیاب ایتراک09122302215

خرید فلزیاب ایتراک فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

عمق زنی فلزیاب ایتراک

فلزیاب ایتراک با داشتن عمق کاوش واقعی 180 سانتی متر می تواند فلزات گرانبها و جواهرات و سایر دفینه ها و اشیا را در خاک و آب تا این عمق کاوش نماید و در جهت آشکار شدن انها و اطلاع اپراتور اطلاعات دقیقی راجع به اهداف در اختیار اپراتور قرار دهد . فلزیاب ایتراک  میتواند تمامی اهداف را بدون اینکه شما به تنظیم مجدد دستگاه فلزیاب بپردازید کشف کند.

البته قدرت عمق زنی سیستم به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله تنظیمات دستگاه، محیط زمین، جنس آن و همچنین حجم اهداف پنهان شده درون زمین است.

صدا و هشدار صوتی ایتراک E TRAC

تنظیمات فلزیاب ایتراک E TRAC برای اشیاء آهنی و یا طلا و سکه قابل تنظیم است و دارای 11 کانال برای سیستم صوتی خود دارد. اگر بخواهیم صدای صوت را بگوییم به سه حالت زیر است:

  • صدای عادی
  • صدای طولانی
  • صدای صاف

صدای صوتی فلزیاب ایتراک E TRAC به صورت مولتی نت است و 50 تنظیم مختلف برای آهن و سایر اشیاء را دارد که این عدد هر چقدر بالاتر باشد، نشانه این است اشیاء با ارزش تری درون زمین وجود دارد.

 

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید گرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید
میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید فلزیاب و  فروش فلزیاب نمایید همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت
حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن  با ما در ارتباط باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *