فلزیاب سکه یاب

فلزیاب سکه یاب 09122302215

فلزیاب سکه یاب

آیا به دنبال سکه های قدیمی میگردید و در انتخاب فلزیاب مناسب سردرگم هستید؟سکه یابی با اختلاف زیاد محبوب ترین نوع کاوش در امر فلزیابی است. انسان ها هزاران سال است که از سکه استفاده میکنند و احتمالا تا هزاران سال دیگر نیز این کار را ادامه خواهند داد.

فاکتور های بسیاری در انتخاب فلزیاب  برای سکه یابی نقش دارند اما در زیر به مهم ترین ها ی آنها اشاره میکنیم

فرکانس کاری

سکه ها به مرور زمین درون زمین فرو میروند پس اگر شما به دنبال سکه های قدیمی تر هستید باید عمق بیشتری را کاوش کنید. فلزیاب های ساده تر و حتی میان رده ها نیز ممکن است سکه ای را در زمین پیدا کنند . و سیگنال آن را به عنوان سیگنال مزاحم و حتی سیگنال زمین در نظر بگیرند.فلزیاب های با فرکانس پایین بین 2 تا 4 کیلوهرتز عمق بیشتری را نسبت به آن هایی که بین 5 تا 10 کیلوهرتز هستند کاوش میکند. و از آنجایی که کمپانی های تولید کننده فلزیاب ، دستگاههای خود را برای تمامی اهداف و شرایط زمین تولید میکنند . معمولا فرکانس کاری آن ها بین 5 تا 10 کیلوهرتز است.

همچنین طلایاب ها نیز از تکنولوژی متفاوتی به نام Pulse Induction استفاده میکنند که برای سکه یابی مناسب نیستند. پس در نظر داشته باشید که فلزیاب با فرکانس کاری پایین برای سکه یابی مناسب تر هستند. اما اگر فلزیابی میخواهید که هم عمق زیادی را کاوش کند و هم برای اهداف دیگر بتواند به خوبی عمل کند . پس به فلزیابی با تکنولوژی چند فرکانسه ( Multiple Frequency Technology ) نیاز دارید.

 

 

 

 

فلزیاب سکه یاب 09122302215

فلزیاب سکه یاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

 

بالانس سطح زمین

بالانس سطح زمین به دستگاه این امکان را میدهد که سیگنال های ساطع شده از زمین را نادیده بگیرد. بسیاری از دستگاههای ساخته شده جهت افراد مبتدی قابلیت تنظیم سطح زمین به صورت دستی را ندارند که برای سکه یابی خوب نیست. شما به دستگاهی نیاز دارید که بالانس زمین را هم به صورت اتوماتیک و هم دستی انجام دهد.

انتخاب کویل مناسب

به شما پیشنهاد میکنیم که از فلزیاب هایی استفاده کنید که چند کویل جانبی داشته باشند. کاوش های مختلف در مکان های مختلف به انواع مختلف کویل با سایز های متفاوت نیاز دارد.

 

 

 

 

فلزیاب سکه یاب 09122302215

فلزیاب سکه یاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

نقطه زنی

یک بحث بسیار قدیم بین کاوشگران با تجربه وجود دارد که بهترین کویل برای نقطه زنی کدام است؟ از نظر تکنیکی کویل های متحد المرکز برای نقطه زنی بهتر هستند اما اگر بخواهیم بحث تکنیکی را کنار بگذاریم باید ببینیم که شما با چه نوع کویلی راحت تر هستید و بهتر میتواند اهداف را نقطه زنی کند و فهمیدن این موضوع ممکن نیست مگر با آزمون و خطا.

 

سیستم کارکرد در دستگاه سکه یاب

پیدا کردن سکه های باستانی آرزوی هر کاوشگری است. همانطور که می دانید هر دستگاه فلزیاب را مختص کار و شرایط خاصی طراحی و تولید می کنند. جنس اکثر سکه های باستانی از طلا می باشد و از آنجایی که طلا یک فلز مغناطیسی نیست پس پیدا کردن آن با دستگاه های فلزیاب معمولی امری غیر ممکن است. یک دستگاه سکه یاب به دستگاهی گفته می شود که سیستم تفکیک آن قابلیت تمایز دادن انواع فلزات کشف شده را داشته باشد.

هرچه این سیستم تفکیک قوی تر و دقیق تر باشد قیمت دستگاه سکه یاب نیز بیشتر است. بیشتر دستگاه های سکه یاب از سیستم VLF بهره می برند در حالیکه عمق دفینه های ایران معمولاً بیشتر از ۲ متر است و به همین دلیل به دستگاهی با سیستم کارکرده پالسی می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

اما دستگاههایی که از سیستم کارکرد VLF بهره می برند دقت بیشتری در پیدا کردن قطعات ریز طلا دارند و همچنین سیستم تفکیک در آنها عمل کرد بهتری دارد اما از عمق کاوش بسیار کمتری بهره می برند.

 

 

 

فلزیاب سکه یاب 09122302215

فلزیاب سکه یاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

قبل از انتخاب فلزیاب برای سکه یابی توجه به نکات زیر ضروری است :

  • همه ی فلزیاب ها سکه را پیدا میکنند. به هر حال سکه فلز است و فلزیاب ها میتوانند آن را پیدا کنند.
  • بهترین فلزیاب برای سکه یابی وجود ندارد بلکه بهترین فلزیاب ها وجو دارند و این به دلیل تنوع قیمت دستگاهها میباشد به همین دلیل فلزیاب های لیست شده در این پست قیمت های متفاوتی دارند.
  • شما به یک طلایاب برای پیدا کردن سکه های طلا نیاز ندارید زیرا در واقع طلایاب ها برای پیدا کردن تکه های طلا هستند نه سکه پس ما استفاده از یک طلایاب را به عنوان دستگاه اصلی در امر سکه یابی پیشنهاد نمی کنیم.

 

 

 

 

 

فلزیاب سکه یاب 09122302215

فلزیاب سکه یاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

برخی از فلزیاب هایی ک دارای قابلیت سکه یابی هستند را نام بردیم

  1. فلزیاب پالس دایو 
  2. فلزیاب اسکوبا 
  3. فلزیاب سیمپلکس
  4. دستگاه فلزیاب  ونکویش 
  5. دستگاه فلزیاب ایمپکت
  6. فلزیاب گرت اپکس

 

 

 

فلزیاب سکه یاب 09122302215

فلزیاب سکه یاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

قیمت دستگاه سکه یاب

یک دستگاه سکه یاب از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است. قیمت دستگاه سکه یاب در ایران تابع عوامل بسیاری می باشد که از آن جمله می توان به قیمت ارز، نوع دستگاه سکه یاب ، تکنولوژی و سیستم به کار رفته در آن، قابلیت ها و امکانات و … اشاره کرد. یک دستگاه خارجی به طور معمول دارای قیمتی بسیار بالاتر از نمونه مشابه ایرانی می‌باشند و دلیل آن نیز به وجود موانع قانونی در امر واردات و خرید و فروش این دستگاه ها بر می گردد. اگر شما هم قصد خرید سکه یاب را دارید بهتر است تا با افراد فعال در این زمینه که دارای تخصص و تجربه هستند مشورت نموده و خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول خود بهره مند شوید.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *