قیمت فلزیاب آنفیبیو

قیمت فلزیاب آنفیبیو 09122302215

قیمت فلزیاب آنفیبیو

این فلزیاب شرکت نوکتا ماکرو کیفیت بسیار بالا دارد و می‌تواند طلا، نقره، اشیا باستانی و دیگر فلزات گرانبها را به سادگی پیدا کند. نام این فلزیاب نوکتا انفیبیو می‌باشد. باید توجه داشته باشید که این گنج یاب با کیفیت توانایی کار در فرکانس‌های 5 و 14 و 20 کیلوهرتز را دارد. این موضوع به این معنی است که کیفیت کاوش طلای شما به صورت قابل توجه افزایش پیدا می‌کند.

از طرفی میزان عمق گنج یاب انفیبیو به واسطه چند فرکانس بودن آن افزایش پیدا کرده است. گنج یاب انفیبیو توانسته است که نظر کاوشگران طلای حرفه‌ای و آماتور را به خود جلب کند. این موضوع نیز به این علت است که گنج یاب انفیبیو دارای موودهای اتوماتیک ساده  و تنظیمات پیشرفته می‌باشد.

شما با این فلزیاب در هر فضایی می‌توانید به دنبال پیدا کردن طلا و دیگر فلزات با ارزش باشید. از طرفی این دستگاه در مقابل رطوبت و آب نیز مقاوم است. این موضوع باعث می‌‍شود که شما برای محل کاوش انتخاب‌های بسیار بیشتری داشته باشید. شما با گنج یاب انفیبیو می‌توانید طلای کوچک مانند سکه و انگشتر را نیز به سادگی پیدا کنید. چرا که این فلزیاب یک نقطه زن بسیار خوب نیز می‌باشد.

 

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا 09909061300

 

 

 

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب آنفبیبو مولتی

  • سیستم کارکرد VLF
  • مولتی فرکانس 5kHz , 14kHz , 20kHz
  • عملکرد جدید E.U.D برای افزایش عمق زنی
  • قابلیت تفکیک انواع فلزات و حذف آهن
  • تفکیک بصورت صوتی و کددهی VDI
  • دارای ۳ سطح شناسه هدف قابل انتخاب
  • هدفون وایرلس 2.4 GHz
  • بالانس زمینی دستی ، اتوماتیک و در حال حرکت
  • دارای ۹ مد جستجو و کاوش
  • کویل های ۱۱*۷ اینچ ۱۵/۵*۱۴ اینچ
  • کاملا ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار
  • قابلیت آپدیت نرم افزار دستگاه بصورت آنلاین
  • میله با قابلیت جمع شدن ، برای حمل آسان
  • دارای نور پس زمینه صفحه کلید برای کاوش در تاریکی و کاوش های شبانه
  • باتری تا عمر ۱۹ ساعت کار و قابلیت شارژ با پاوربانک
  • دارای  وزن سبک و مناسب تقریبا 1.7 kg
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی همراه آموزش
  • ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آسیامدرن

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو 09122302215

قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

تست و عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو شرکت نوکتا

دستگاه آنفیبیو در 3 عمق متفاوت تنظیم می شود و کاوشگران متناسب با اهدافی که دارند می توانند عمق مربوطه خود را انتخاب کنند و به شکار سکه و اشیاء گرانبها بپردازند.

وجود کویل ها و همچنین تنظیمات در عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو خیلی مهم است و هر چقدر فرد توانایی های بالایی در کاوش و بالانس دستگاه داشته باشد به راحتی می تواند عمق زنی را ارتقاء دهد.

طبق تجربه کاوشگران و همچنین بر اساس سایت رسمی شرکت ترکیه نوکتا ماکرو با این سیستم توانستند اشیاء قیمتی بین ارتفاع های 1.2 تا 2 متر را پیدا کنند.

عمق زنی فلزیاب آنفیبیو مولتی به حجم اهداف هم بستگی دارد به عنوان مثال اگر فقط یک سکه درون زمین وجود داشته باشد فلزیاب در عمق های کم می تواند آن را شناسایی کند و اگر حجم هدف درون زمین بزرگ باشد ارتفاع عمق زنی فلزیاب آنفیبیو افزایش پیدا می کند و می تواند تا عمق های بالا اجسام را به راحتی شکار کند.

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو 09122302215

قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

عمق کاوش فلزیاب آنفیبیو مولتی نوکتا چقدر است؟

فلزیاب آنفیبیو مولتی یک طلایاب قدرتمند برای کاوش انواع فلزات گرانبها با توانایی های بالا است که یکی از بهترین سیستم های شرکت ترکیه ای از لحاظ عمق زنی است.

عمق کاوش فلزیاب آنفیبیو مولتی ترکیه به میزان مختلفی وابسته به شرایط خاکی و نوع فلزی که قرار است پیدا شود متفاوت است. با این حال، برای فلزات سنگین مانند طلا و نقره، عمق کاوش آنفیبیو مولتی تا حدود 1.8 متر و برای فلزات کم حجم مانند  یدونه سکه در عمق کمتر از  60 سانتی متر می تواند شناسایی کند.

لازم به ذکر است که عمق کاوش دقیق برای هر شرایطی قابل تعیین نیست و برای دستیابی به نتیجه بهتر، باید با توجه به شرایط محیطی و نوع فلزی که جستجو می شود، تجربه و دانش لازم را داشته باشید.

عمق کاوش فلزیاب آنفیبیو مولتی به نسبت سایر سیستم های این شرکت بیشتر است و افرادی که این فلزیاب را خریداری می کنند می توانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو 09122302215

قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

کاتالوگ و دفترچه فارسی فلزیاب آنفیبیو

دفترچه فارسی فلزیاب آنفیبیو مولتی شرکت نوکتا ترکیه یکی از مهمترین منابع هایی است که تمامی کاوشگران قبل از اینکه با دستگاه کار کنند حتما باید مطالعه کنند تا به صورت کلی با سیستم آشنا شوند

این دفترچه، شامل اطلاعات جامعی درباره سیستم فلزیاب و نحوه استفاده از آن است و به راحتی اطلاعات کاوشگران را در مورد تنظیمات و نحوه کار با آن را بالا می برد.

مزایای کاتالوگ فارسی سیستم آنفیبیو مولتی 

1- راهنمایی در کار با سیستم فلزیاب
2- شامل تنظیمات مهم به منظور به دست آوردن نتایج دقیق و بهتر
3- ارائه اطلاعات کاملی درباره انواع محیط ها و فلزات پنهان شده درون زمین
4 – نحوه حفظ و نگهداری دقیق دستگاه

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو 09122302215

قیمت فلزیاب آنفیبیو فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

قیمت فلزیاب انفیبیو چقدر است؟

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم فلزیاب ماد، قیمت این فلزیاب در مقایسه با گنج یاب‌های هم رده خود بسیار به صرفه و مناسبتر است. باید توجه داشته باشید که این فلزیاب در حدود 690 تا 750 دلار قیمت دارد. اما شما برای خرید فلزیاب انفیبیو می‌توانید از فلزیاب ماد مشاوره کامل و محول را به شرط سلامت اورجینال بودن تحویل بگیریدبرای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به قیمت بسیار مناسب فلزیاب انفیبیو شما دیگر نیازی به اجاره فلزیاب و یا اجاره گنج یاب نخواهید داشت. این موضوع روی امنیت شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *