قیمت فلزیاب ایمپکت

قیمت فلزیاب ایمپکت 09122302215

قیمت فلزیاب ایمپکت

قیمت فلزیاب ایمپکت ؛ فلزیاب ایمپکت (Impact) یکی از پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین فلزیاب‌های موجود در بازار است که توسط شرکت Nokta Makro طراحی و تولید شده است. این دستگاه با داشتن ویژگی‌هایی همچون عملکرد بالا، دقت بالا، قابلیت کارکرد در شرایط سخت و آب و هوایی نامساعد، و قابلیت شناسایی فلزات در عمق‌های بالا، به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای طرفداران جستجوی فلزات تبدیل شده است.

فلزیاب  با داشتن سه حالت کاری All Metal، Disc و Tone، قابلیت شناسایی انواع مختلفی از فلزات را دارد. در حالت All Metal،  قادر است تمامی فلزات را شناسایی کند، در حالت Disc هم می‌توانید فلزاتی که به دنبال آن‌ها نیستید را حذف کنید تا دستگاه تنها به دنبال فلزات مورد نظر شما باشد، و در حالت Tone هم دستگاه با ارائه‌ی صدای مشخص، نوع فلزات را تشخیص می‌دهد.

این دستگاه قابلیت تشخیص عمق دقیق فلزات را نیز دارد و با استفاده از قابلیت Depth Indicator موجود در صفحه نمایش، عمق فلزات را به دقت نشان می‌دهد. همچنین، فلزیاب ایمپکت با داشتن تکنولوژی Advanced Smart Filter، قابلیت کاهش نویز و انواع اشارات غیر ضروری را داراست که به شناسایی دقیق‌تر فلزات کمک می‌کند.

دستگاه دارای دو حالت Pinpointing و Non-motion هم می‌باشد. در حالت Pinpointing شما می‌توانید محل دقیق فلزات را در خاک مشخص کنید، و در حالت Non-motion هم دستگاه به صورت خودکار فلزات را شناسایی کرده و به شما نشان می‌دهد. همچنین، فلزیاب ایمپکت با داشتن باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بالا، قابلیت کارکرد مداوم تا ۲۵ ساعت را دارد و با داشتن طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، به شما اجازه می‌دهد تا در شرایط مختلفی به دنبال فلزات بگردید.

 

قیمت فلزیاب ایمپکت 091223022215

قیمت فلزیاب ایمپکت فروش فلزیاب در فلزیاب 091223022215

 

 

چه فلزاتی را می‌توان با فلزیاب ایمپکت شناسایی کرد؟

فلزیاب  قابلیت شناسایی انواع مختلفی از فلزات را دارد، از جمله:

1. طلا: فلزی که توسط جستجوگران طلا بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، و با داشتن حساسیت بالا به شناسایی طلا در عمق‌های بالا نیز قابلیت دارد.

2. نقره: فلزی که در سکه‌ها و جواهرات وجود دارد و فلزیاب ایمپکت قابلیت بسیار خوبی برای شناسایی آن دارد.

3. برنج: فلزی که در سکه‌ها و جواهرات وجود دارد و فلزیاب ایمپکت به خوبی قادر است آن را شناسایی کند.

4. آهن: فلزی که در انواع مختلفی از اشیاء همچون قطعات خودرو و ساختمان‌ها وجود دارد و فلزیاب ایمپکت قابلیت بسیار خوبی برای شناسایی آن دارد.

5. برنز: فلزی که در سکه‌ها و جواهرات وجود دارد و فلزیاب ایمپکت به خوبی قادر است آن را شناسایی کند.

6. پلاتین: فلزی که در جواهرات و لوازم زینتی وجود دارد و فلزیاب ایمپکت با داشتن حساسیت بالا به شناسایی آن در عمق‌های بالا نیز قابلیت دارد.

7. الماس: این فلز با داشتن خواص الکتریکی منحصر به فرد، می‌تواند به خوبی توسط فلزیاب ایمپکت شناسایی شود.

8. فلزات دیگری مانند برنج، برنز، نیکل، تیتانیوم، لیتیوم و …

به طور کلی، فلزیاب قابلیت شناسایی تمامی فلزات را دارد، اما شناسایی دقیق و مطمئن فلزات به توجه به تنوع شکل، اندازه، عمق و شرایط جغرافیایی محل

استفاده از فلزیاب بستگی دارد.

 

قیمت فلزیاب ایمپکت 09122302215

قیمت فلزیاب ایمپکت فروش فلزیاب در فلزیاب
091223022215

آیا می‌توانید به من ویژگی‌هایی که باید در یک فلزیاب خوب و کارآمد داشته باشد را بگویید؟

بله، ویژگی‌هایی که باید در یک فلزیاب خوب و کارآمد داشته باشد عبارتند از:

1. عمق شناسایی: فلزیاب باید قادر باشد تا فلزات را در عمقی کافی شناسایی کند، به عنوان مثال، برای جستجوی فلزات در زمین دراز که دارای عمق بیشتری هستند، فلزیاب با قابلیت شناسایی در عمق‌های بالا بسیار مفید است.

2. حساسیت: فلزیاب باید دارای حساسیت بالا به فلزات باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با حساسیت بالا به طلا، بسیار مفید برای جستجوی طلا است.

3. دقت:  باید دارای دقت بالا باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با قابلیت شناسایی دقیق فلزات نادر مانند الماس، بسیار مورد توجه جواهرافشانان است.

4. قابلیت شناسایی انواع فلزات: باید قابلیت شناسایی انواع مختلفی از فلزات را داشته باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با قابلیت شناسایی طلا، نقره، الماس و سایر فلزات گرانبها، بسیار مورد توجه است.

5. قابلیت کاهش نویز: باید قابلیت کاهش نویز و انواع اشارات غیر ضروری را داشته باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با تکنولوژی Advanced Smart Filter، قابلیت کاهش نویز و اشارات غیر ضروری را داراست.

6. قابلیت تشخیص عمق دقیق فلزات: باید قابلیت تشخیص عمق دقیق فلزات را داشته باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با قابلیت نمایش عمق فلزات در صفحه نمایش، بسیار مفید برای جستجوی فلزات در عمق‌های مختلف است.

آیا می‌توانید به من ویژگی‌هایی که باید در یک فلزیاب خوب و کارآمد داشته باشد را بگویید؟

7. قابلیت کار در شرایط مختلف:باید قابلیت کار در شرایط مختلفی مانند آب و هوای نامساعد، محیط‌های خشن و آشفته، و … را داشته باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، بسیار مفید برای جستجوی فلزات در مناطق مرطوب و آباد است.

8. قابلیت استفاده آسان: باید دارای قابلیت استفاده آسان و ساده باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با صفحه نمایشی که اطلاعات دقیقی را بهمراه با تصویر نشان می‌دهد، بسیار مفید برای کاربران حرفه‌ای و آماتور است.

9. قابلیت اتصال به امکانات دیگر: باید قابلیت اتصال به امکانات دیگری مانند هدفون، GPS و باتری خارجی را داشته باشد، به عنوان مثال، فلزیاب با قابلیت اتصال به هدفون بی‌سیم، بسیار مفید برای جستجوی فلزات در مکان‌های پرتردد و شلوغ است.

10. قیمت مناسب: قیمت فلزیاب باید مناسب و متناسب با کیفیت و ویژگی‌های دستگاه باشد.

به طور کلی، فلزیابی که دارای بیشترین ویژگی‌های مذکور باشد، بهترین گزینه برای جستجوی فلزات خواهد بود.

 

قیمت فلزیاب ایمپکت 09122302215

قیمت فلزیاب ایمپکت فروش فلزیاب در فلزیاب
091223022215

قیمت فلزیاب ایمپکت

بسته به نوع و مدل دستگاه متفاوت است. همچنین، فعالیت‌های فروشی و تخفیفات ممکن است قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. در حال حاضر،  البته باید توجه داشت که  دستگاه‌های فلزیاب بسته به ویژگی‌ها، کارایی و کیفیت ساخت آن‌ها متفاوت است.

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

قبل از خرید هر دستگاه فلزیاب، بهتر است با مشاوره کارشناسان فروشگاه‌های معتبر و با سابقه، کیفیت و قیمت محصولات مختلف را مقایسه کنید و سپس تصمیم خود را بگیرید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *