قیمت فلزیاب ایکس پی 5000

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000 09122302215

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000

فلزیاب تصویری ای ایکس پی 5000 | فلزیاب 5000 EXP یکی از بهترین و پیشرفته ترین فلزیاب ها است که تا به حال ساخته شده است .  این فلزیاب مورد تایید همه از جمله اپراتور های حرفه ای است و با استفاده از ویژگی ها و عمق کاوش دقیق و بالای آن میتوان به کاوش های حرفه ای برای یافتن فلزات گرانبها , جواهرات , دفینه ها و… پرداخت . این دستگاه فوق العاده توسط شرکت او کا ام |  OKM آلمان ساخته شده که میتوان آنرا به عنوان بی نقص ترین فلزیاب تولیدی این شرکت معرفی کرد .

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا

 

 

فلزیاب تصویری ای ایکس پی 5000 | 5000 EXP

که با استفاده از آنتن لایو استریم میتوان تصاویر زنده ای از زمین بدست آورد و دیگر نیازی به کامپیوتر برای تحلیل داده ها و تصاویر نداشته باشید زیرا همراه دستگاه یک عینک به شما ارائه میشود .

به عقیده بیشتر استفاده کنندگان از طلایاب EXP 5000 مدل GOLD دارای کارایی بهتری نسبت به دو مدل نامبرده دیگر در زمینه فلزیابی است . که این مدل علاوه بر داشتن امکانات مدل Basic دارای قطعات اضافه ای مانند سوپر سنسور , لایو استریم سنسور و سیستم تفکیک DDV می باشد .

تفاوت مدل Basic با دیگر مدل ها در این است . که شما میتوانید با این مدل فقط کار یک فلزیاب معمولی را انجام بدهید . و اگر میخواهید کاوش های حرفه ای انجام بدهید باید وسایل اضافه ای برای آن تهییه نمایید .  این ردیاب بسیار ساده بوده و هرکسی میتواند با آن کار کند و به کاوش بپردازد همچنین با قابلیت عدم نیاز به کامپیوتر امکان حمل و نقل و جابجایی راحت آن نیز فراهم شده است . گنجیاب EXP 5000 دارای قابلیت سازگاری با انواع خاک برای کاوش است که میتوان آنرا در انواع زمین ها و محیط های مختلف بکار برد .

 

 

 

 

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000 09122302215

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

دیگر ویژگی های فلزیاب تصویری EXP 5000 :

  • سیستم Magnetometer برای تشخیص فلزات با خاصیت فرو مغناطیسی .
  • استفاده از سیستم جهت یابی و GPS .
  • مجهز به سیستم Super Sensor برای افزایش دقت و عمق کاوش دستگاه .
  • آنتن های 25 , 50 , 75 , 100 سانتی متری که میتوانید متناسب با محیط کاوش از آنها استفاده کنید .
  • بهره گیری از سیستم DDV برای تفکیک فلزات گرانبها از مواد بی ارزش .
  • مجهز به سیستم Livestream جهت اسکن کردن زنده زمین و مشاهده آن با عینک مخصوص .
  • مجهز به سیستم Tunnel Sensor برای کشف و اسکن تونل ها و حفرات .
  • قابلیت FS-Thermoscan برای اسکن گرمایی زمین و ایجاد تصویر با استفاده از خاصیت مادون قرمز .

توجه داشته باشید که 4 مورد آخر مختص مدل های GOLD و PROFESSIONAL است و مدل BASIC فاقد این ویژگی ها است . همچنین شما میتوانید اجزا و قسمت های دیگری را به این دستگاه برای کارایی بیشتر و بهتر اضافه کنید .

 

 

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000 09122302215

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

تا کارکرد آن چند برابر شود که در اینجا به بعضی از این ابزار ها اشاره میکنیم :

آنتن 25 سانتی متری :

آنتنی با این اندازه میتواند برای پیدا کردن اهداف کوچک تا عمق 25 متری مناسب باشد . و برای استفاده دستگاه در مناطق صعب العبور مانند نواحی کوهستانی و جنگل ها بسیار مناسب است .

آنتن های 50 , 75 و 100 سانتی متری :

این آنتن ها علاوه بر اینکه قابلیت آنتن 25 سانتی متری را دارند میتوانند مناسب برای کاوش در زمین های صاف و مسطح باشند . زیرا این امکان را به دستگاه میدهند تا سطح وسیعی را در مدت زمان کوتاه اسکن کند , برای مثال وقتی محیطی را با آنتن 100 سانتی متری اسکن میکنید . برای اسکن همان مساحت و محیط با آنتن 25 سانتی متری باید 4 بار این کار را انجام دهید .

سیستم DDV جهت تفکیک فلزات :

این دستگاه با این قابلیت به یکی از بهترین ها در زمینه تفکیک فلزات گرانبها و مواد بی ارزش تبدیل شده است . که میتوان میزان تفکیک و کاوش مخصوص برای بعضی از فلزات را با استفاده از کلید VOULOME استفاده کرد .

قابلیت تونل سنسور :

همانطور که از اسم آن مشخص است برای کشف و شناسایی تونل ها و حفرات مورد استفاده قرار میگیرد و بوسیله آن میتوانید غارهایی که به دفینه ها ختم میشوند را بیابید . اندازه این سنسور 50 سانتی متر است که یکی از پروب های عمودی دستگاه است که بصورت عمودی مورد استفاده قرار میگیرد .

 

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000 09122302215

قیمت فلزیاب ایکس پی 5000 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

سوپر سنسور :

یکی از بهترین و لازم ترین سنسور ها برای هر دستگاهی است که عمق کاوش را افزایش میدهد و میتوانید وضوح تصاویر را تا 5 برابر بیشتر کند همچنین سیگنال های اضافی و مزاحم را حذف میکند و این قابلیت در این دستگاه یکی از بهترین ابزار های جانبی است که بخاطر استفاده بالا و زیاد آن خرید آنرا به شما توصیه میکنیم .

طول یک متر است و به صورت عمودی مورد استفاده قرار میگیردو با وصل کردن آن به دستگاه , بخش تفکیک آن فعال میشود و میتواند تفکیک انواع فلزات را انجام دهد و میتوان از آن در بخش مگنتومتر , تفکیک و اسکن زمین استفاده کرد .

سنسور لایو استریم :

این سیستم میتوان سرعت و دقت اسکن را بالا برد و بوسیله آن میتوان بدون احتیاج به کامپیوتر در مدت زمان کم یک منطقه را مورد کاوش قرار داد و از دفینه ها و حفرات و مواد دیگر آن منطقه باخبر شد .

 

فرستنده های VLF :

این چهار فرستنده امواجی را به داخل زمین ارسال میکنند و سبب باردار شدن فلزات موجود در زمین میشوند و این کار باعث ردیابی این فلزات توسط دستگاه میشود .

 

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *