قیمت فلزیاب لورنز z2

قیمت فلزیاب لورنز z2 09122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2

بررسی فلزیاب لورنز زد 2 | فلزیاب Lorenz Z2 به شما اپراتور های حرفه ای و همچنین تازه کار کمک می نماید که از این ردیاب نهایت استفاده را کنید و بتوانید با استفاده از آن به اهداف مد نظرتان برسید. ردیاب حرفه ای لورنز زد 2 یکی از بهترین محصولات شرکت لورنز دیپ مکس آلمان است که با توجه به عملکرد دقیق خود بر سایر رقبا برتری دارد. لورنز زد2 مدل ارتقا یافته مدل فلزیاب لورنز زد1 می باشد.

عملکرد بسیار قوی دستگاه طلا یاب لورنز زد2 بر محبوبیت آن در بازار طلا یاب های جهان افزوده است. فلزیاب Lorenz Z2 توانایی تفکیک کامل و بی نقص فلزات را هنگام کاوش و حفاری دارد.

سکه یاب Lorenz Z2 یکی از معروف ترین و بهترین سکه یاب های موجود در بازار ایران و جهان است که کارخانه لورنز دیپ مکس در آلمان این محصول را با عنوان لورنز زد2 تولید می کند. در این بخش قصد داریم شما را با فناوری پیشرفته این دستگاه فلز یاب آشنا کنیم تا بتوانید از این دستگاه در کاوش های حرفه ای خود استفاده کنید و به نتایج قابل قبول و رضایت بخشی برسید.

 

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا

 

 

 

 

 

دستگاه فلزیاب Lorenz Z2

دستگاه فلزیاب Lorenz Z2 کارکرد پالسی دارد. این دستگاه جزء جدید ترین و قوی ترین سیستم های پالسی در جهان است. فلزیاب لورنز همراه با لوپ 35 و فریم 1 در 1 عرضه می شود. اپراتور ها می توانند هنگام کاوش با این دستگاه از کابل 12 یا 8 متری برای کاوش در عمق های بیشتر استفاده کنند که باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه فلزیاب لورنز زد 2

  • دارای حساسیت به انواع فلزات از قبیل طلا، نقره، برنز و غیره
  • دارای عملکرد پایدار در زمین های دارای مواد معدنی و نمکی
  • دارای سیستم کارکرد پالسی (Pulse GBS)
  • دارای سیستم چک باتری با صدای هشدار صوتی
  • مجهز به کاربری ساده با صفحه نمایش LCD
  • مجهز به کویل های ضد آب
  • مجهز به قدرت تفکیک فلزات
  • امکان مشخص کردن نقطه دقیق با استفاده از فریم دستگاه
  • قابلیت تعریف نمودار برای تعیین دقیق تر با کمک دیتا لاگر
  • اضافه شدن ویژگی قدرت PST برای عملکرد و عمق زنی بهتر و بهینه سازی برای کاوش در سراسر جهان
  • قابلیت حذف فلزات ریز ناخواسته
  • سرعت زیاد پاسخ صوتی با قابلیت تنظیمات مختلف
  • ساخت شرکت لورنز دیپ مکس آلمان
  • بسیار سبک و کم وزن

 

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

 

عمق مفید فلزیاب لورنز زد2

سیستم کارکرد فلزیاب لورنز زد2 پالسی است. این مدل فلز یاب در دسته بهترین فلزیاب های کشور قرار می گیرد. لورنز زد تو تکنولوژی پیشرفته ای دارد که حساسیت و دقت زیادی به فلزات گرانبها دارد. این سیستم برای کشف طلا و گنج های با ارزش بسیار مناسب و کار آمد است.

سیستم قدرتمند Lorenz Z2 که ساخت شرکت لورنز دیپ مکس آلمان است، قدرت و توانایی بسیار زیادی در تفکیک انواع فلزات و کشف فلزات گرانبها دارد و کار کاوش را برای شما اپراتور های گرامی بسیار راحت و آسان می کند.

سیستم قوی فلزیاب لورنز زد 2 در زمین های دارای مواد معدنی و نمک عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است و توانایی خوبی در تفکیک فلزات مختلف و حذف فلزات مزاحم دارد؛ به همین دلیل رضایت مشتریان را جلب کرده است. با خرید دستگاه فلزیاب لورنز زد 2 از شرکت فلزیاب آپادانا موفقیت خود را در کاوش تضمین خواهید کرد.

 

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

مشخصات ظاهری فلزیاب لورنز زد2 | Lorenz Z2

وزن بسیار کم و حجم کوچکی دارد. طراحی این محضول بسیار زیبا و جذاب است. این سیستم مجهز به یک صفحه نمایشگر LCD است که قادر است تصاویر و اشیای موجود در زیر خاک را به صورت کاملاً واضع به کاوشگر نشان دهد.

این دستگاه مجهز به آخرین و به روز ترین فناوری های روز دنیا است که باعث می شود دستگاه به راحتی نویز ها و امواج مزاحم را رد کند و بدون اهمیت به امواج مزاحم، شما را به هدفتان نزدیک کند.

شرکت لورنز دیپ مکس آلمان که تولید کننده این دستگاه است، برای تولید آن از بدنه فلزی و آلومینیومی استفاده کرده است تا هنگام کاوش در شرایط دشوار و سخت بتوان به راحتی با لورنز زد تو کار کرد.

لوازم جانبی فلزیاب لورنز زد 2
  • فریم 1 در 1 با قابلیت کاوش در عمق کمتر از 2 متر
  • فریم1 و نیم در 1 و نیم با قابلیت کاوش درعمق کمتر از 3 متر
  • فریم 2 در 2 با قابلیت کاوش در عمق کمتر از 5 متر
  • فریم 3 در 3 با قابلیت کاوش در عمق کمتر از 8 متر
  • سیستم لورنز زد تو کویل ها و فریم های مختلفی دارد که با اتصال آن ها به دستگاه، عمق و شدت کاوش تغییر می کند. این دستگاه یک کویل 35 سانتی متری دابل دی و یک کویل 45 سانتی متری مونو دارد که به ترتیب وظایف تفکیک عددی و یافتن اشیای فلزی را در عمق زیاد بر عهده دارند.
  • تمامی لوپ های این دستگاه ضد آب هستند و شما می توانید در هر نوع شرایط آب و هوایی از این دستگاه استفاده کنید.
  • فلزیاب لورنز زد 2 نسبت به سایر دستگاه های فلزیاب حساسیت بیشتری به فلزات گرانبها دارد.
  • این سیستم تنظیمات خاصی دارد که می توانید با کمک آن ها یافتن فلزات آهنی را هنگام کاوش محدود کنید.
  • این فلزیاب قدرتمند مجهز به سیستم PST است. این ویژگی باعث می شود هنگام کاوش، بسیار دقیق تر فلزات با ارزش و گنج ها را ردیابی کند.
  • همچنین این دستگاه مجهز به دکمه تنظیم عمق است.

 

 

 

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

تست فلزیاب لورنز Lorenz z2

دستگاه لورنز z2 در برابر تمامی شرایط ها تست شده است و در محیط های صخره ای، کوهستانی شنی و ماسه ای می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد البته این دستگاه در زمین های نمکی و یا زمین های با انواع خاک های مغناطیسی و تغییرات دما به راحتی کار می کند و اهداف را به راحتی تشخیص می دهد.

فلزیاب Lorenz Z2 دستگاهی با کارایی بالا است که توسط گنج یاب ها و فلزیاب ها به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ابزاری قدرتمند و قابل اعتماد است که قادر به تشخیص فلزاتی است که در اعماق زمین مدفون شده اند.

فلزیاب Z2 دارای طراحی منحصر به فردی است که آن را از سایر فلزیاب های موجود در بازار متمایز می کند. مجهز به فناوری القای پالس است که دقت تشخیص فلزات را بدون آلارم کاذب تضمین می کند. این می تواند بین انواع مختلف فلز تمایز قائل شود و بر این اساس سیگنال های صوتی را می دهد.

فلزیاب لورنز Z2 دارای چندین ویژگی است که استفاده از آن را آسان می کند. رابط کاربر پسند آن به افراد مبتدی و متخصص اجازه می دهد تا به راحتی از دستگاه استفاده کنند. این دستگاه همچنین سبک وزن است و حمل آن را در طول جلسات طولانی گنج یابی آسان می کند.

یکی از مزایای استفاده از فلزیاب لورنز Z2 این است که از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است. فلزیاب از مواد مرغوب ساخته شده است که باعث دوام و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت می شود. علاوه بر این، دستگاه دارای گارانتی است که تضمین می کند کاربران می توانند برای مدت طولانی به آن اعتماد کنند.

 

 

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

قیمت فلزیاب لورنز زد 2

قیمت دستگاه لورنز زد 2 به نسبت سایر دستگاه ها قیمتش بالاتر است ولی بازدهی بسیار زیادی را دارد و کارآیی که این سیستم دارد هیچ دستگاهی نمی تواند باهاش رقابت کند.

لیست قیمت این دستگاه براساس قیمت دلار روز است و افرادی که می خواهند این دستگاه را تهیه کنند حتما توجه کنند از شرکت های معتبر خریداری کنند تا بعدا دچار مشکل نشوند چون اورجینال بودن این دستگاه بسیار مهم تر از قیمت آن است.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *