قیمت فلزیاب گوفایند

قیمت فلزیاب گوفایند09122302215

قیمت فلزیاب گوفایند

قیمت فلزیاب گوفایند؛   فلزیاب گوفایند یکی از سیستم هایی است که در جهان و همچنین ایران محبوبیت زیادی را دارد البته این دستگاه در مدل های مختلفی عرضه شده است .فلزیاب گو فایند 66 و44 و22 و11 یکی دیگر از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های شرکت ماینلب در کشوراسترالیا می باشد.

طلا یاب Go Find | گو فایند با داشتن فناوری پیشرفته و کارکرد بهینه خیلی سریع به یکی بهترین دستگاه های فلزیاب موجود در بازار تبدیل شد. امروزه این دستگاه به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد توسط اپراتور های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزیاب گو فایند یکی از بهترین محصولات شرکت مینلب استرالیا است که در کشور مالزی مونتاژ می ‌شود. شرکت ماین لب همواره دستگاه های بی نظیری در زمینه فلز یابی به بازار عرضه می کند.

قیمت فلزیاب گوفایند09122302215

قیمت فلزیاب گوفایندفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

قدرت تفکیک فلزات با دستگاه گو فایند 66

صفحه نمایشگرLED فلزیاب گو فایند 66 GO-Find دارای حسگرهای قوی میباشد و به صورت لمسی عمل می کند. و هنگامی که کاوشگران با این دستگاه به جستجو می پردازند قابلیت تفکیک فلزهای آهنی و غیر آهنی را دارد.

ردیاب هایی که که در این سیستم است باعث می شود سینگال ها و نویز های مزاحم را کاهش دهد . سینگال هایی که مربوط به اهداف است را منتقل می کند.

عمق کاوش فلزیاب گوفایند | GOFIND

فلزیاب گوفایند با عنوان یکی از بهترین فلزیاب های دارای عمق متوسط به بازار معرفی و عرضه شد. عمق کاوش دقیقی برای این فلزیاب توسط کارخانه سازنده تعریف نشده است. در دفترچه راهنمای این دستگاه که شرکت سازنده به همراه محصول اصلی ارائه می کند نیز عمق مشخصی برای گو فایند ذکر نشده است. شرایط جغرافیایی و تکنیک و تجربه اپراتور تأثیر بسزایی در کارکرد این دستگاه دارد.

فلزیاب GO FIND در 3 مدل مختلف به بازار عرضه شده است . که عبارت اند از: فلزیاب گو فایند 20، فلزیاب گو فایند 40 و فلزیاب گو فایند 60. هر یک از این مدل ها، ویژگی ها و مزیت های مختص به خود را دارد. شما اپراتور های گرامی می توانید با توجه به نیاز خود، مدل متناسب خود را انتخاب کنید . با استفاده از این دستگاه در هر شرایطی بهترین و باارزش ترین اهداف گرانبها را بیابید. در میان این سه مدل فلزیاب، مدل GO FIND 60 بهترین کارکرد و عملکرد را دارد و به خاطر داشتن ویژگی های متعدد قادر است . در هر شرایطی نیاز های مختلف اپراتور را برطرف کند.

طلایاب گو فایند قادر است اهداف مختلفی را از قبیل فلزات با ارزش مانند طلا و نقره، دفینه ها و گنجینه ها را ردیابی کند. گوفایند می تواند اهداف ذکر شده را با بیشترین دقت در عمق متوسط ردیابی کند. با استفاده از این دستگاه دیگر هیچ هدفی تا عمق متوسط از دسترس اپراتور خارج نیست.

 

 

قیمت فلزیاب گوفایند09122302215

قیمت فلزیاب گوفایندفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

ویژگی های فلزیاب گو فایند

  • بهترین دستگاه برای شروع کاوش و ورود به دنیای فلزیابی
  • مناسب برای افراد تازه کار و همچنین اپراتورهای حرفه ای
  • کاوش راحت به دلیل سبک بودن دستگاه
  • دارای نشانگر های قرمز و سبز برای معرفی اهداف آهنی و غیر آهنی (دستگاه گو فایند فلزات آهنی را با رنگ قرمز و فلزات غیر آهنی را ب رناگ سبز نمایش می دهد.)
  • دارای وزن سبک و قابل حمل
  • بسیار مناسب برای افرادی در تمامی سنین و همچنین تمام افراد خانواده

مزایای طلا یاب GO FIND

  • طلا یاب GO FIND با داشتن طراحی زیبا و فوق العاده برای انجام کاوش در هر مکانی مناسب است. این دستگاه با داشتن ویژگی هایی همچون کم حجم بودن، تا شو بودن و سبک بودن اپراتور را قادر می سازد . که بدون دردسر و بسیار راحت این دستگاه را با خود حمل کند. وزن کم آن موجب می شود تا اپراتور هنگام کار با این دستگاه خسته نشود . بتواند ساعات متمادی و زیادی را به کاوش بپردازد.
  • این دستگاه باتری فوق العاده قوی دارد که به اپراتور این امکان را می دهد تا چندین ساعت متوالی به کاوش بپردازد، بدون اینکه نگران اتمام شارژ باتری دستگاه باشد.
  • دستگاه فلزیاب گو فایند با داشتن کویل های ضد آب و قدرتمند، امکان کاوش دقیق تر و در عمق های بیشتر را در محیط هایی که آب وجود دارد، به اپراتور می دهد. با استفاده از این ویژگی، این دستگاه قادر است اهداف داخل آب را نیز کشف کند.
  • از دیگر مزیت های فلزیاب حرفه ای گو فایند می توان به مجهز بودن آن به صفحه نمایشگر با کیفیت و لمسی اشاره کرد که حسگر های بسیار حساسی دارد.
  • این دستگاه با داشتن تنظیمات زیاد و متنوع، این امکان را به می دهد که برای کاوش حرفه ای از آن استفاده کند. با استفاده از پنل تنظیمات GO Find می توان هر نوع دستوری را برای دستگاه تعریف کرد و بهترین نتیجه را از کاوش و جست و جو با دستگاه فلزیاب گرفت.
  • کار با این فلزیاب بسیار راحت و ساده است. تنها کافی است چندین بار از آن استفاده کنید و با آن به کاوش بروید. به راحتی می توانید با بخش ها و قسمت های مختلف این دستگاه آشنا شوید و به آن ها مسلط شوید.

 

 

قیمت فلزیاب گوفایند09122302215

قیمت فلزیاب گوفایندفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

جدول زیر ویژگی های سه دستگاه فلزیاب 66 و 44 و 22 را با هم بررسی می کنیم.

گو فایند 22 گو فایند 44 گو فایند 66
قابلیت بدنه و حمل تاشو تاشو تاشو
حالت های جستجو 2 حالت 3 حالت 4 حالت
کویل های جستجو کویل ضد آب 8 اینچی کویل ضد آب 10 اینچی کویل ضد آب 10 اینچی
نورپس زمین نه بله بله
سطح حساسیت 3 سطح 4 سطح 5 سطح
تعداد ولوم 5 سطح 5 سطح 5 سطح
بلوتوث خیر بله بله
طول طول 21.9 تا 51.4 طول 21.9 تا 51.4 طول 21.9 تا 51.4
وزن 1.00 کیلوگرم 1.06 کیلوگرم 1.06 کیلوگرم

 

 

 

قیمت فلزیاب گوفایند09122302215

قیمت فلزیاب گوفایندفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

نحوه کارکرد فلزیاب گو فایند

هنگام انجام کاوش با دستگاه گو فایند چراغ های موجود در صفحه نمایشگر با رنگ های مختلف نشان دهنده با ارزش بودن یا بی ارزش بودن اهداف است. با این قابلیت اپراتور می تواند در صورت تمایل، عمق هدف را نیز برای دستگاه مشخص سازد و در کمترین زمان ممکن به با ارزش بودن یا نبودن هدف پی ببرد.

هنگامی که فلزیاب گو فایند سیگنال های فلزاتی مانند آهن و نیکل را دریافت می‌ کند، صفحه نمایشگر به رنگ قرمز در می آید و هنگامی که با اهداف با ارزشی همچون طلا و نقره برخورد می کند، صفحه LCD آن به رنگ سبز در می آید.

علاوه بر اطلاع دادن به اپراتور از طریق چراغ، این دستگاه قادر است با استفاده از سیستم صوتی قوی خود اپراتور را از وجود هدف با خبر سازد. دستگاه فلزیاب گو فایند برای اهداف مختلف صداهایی با تون های متفاوت تولید می کند؛ برای مثال، برای اشیای با ارزش مانند طلا، صدایی با تن بالا و برای اشیای بی ارزش مثل آهن، صدایی با تن کم تولید می کند. اپراتور از این طریق می تواند به نوع هدف یافت شده پی ببرد.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *