فلزیاب تصویری مولتی سنسور

فلزیاب تصویری مولتی سنسور09122302215

فلزیاب تصویری مولتی سنسور

طلایاب تصویری مولتی سنسور | MULTI SENSOR از بهترین فلزیاب های تصویری موجود در بازار محسوب می شود. این دستگاه با داشتن امکانات پیشرفته و منحصر به فرد مورد توجه بسیاری از اپراتور های حرفه ای قرار گرفته است. از ردیاب تصویری مولتی سنسور می توان برای یافتن اهدافی استفاده کرد که دیگر دستگاه ها قادر به ردیابی آن ها نیستند. فلزیاب تصویری مولتی سنسور محصول شرکت Accurate Locators است. شرکت Accurate Locators ، مولتی سنسور را همانند دیگر تولیداتش به تکنولوژی های به روز و پیشرفته مجهز کرده است تا کاوشگران بتوانند با استفاده از آن به موفقیت برسند.

 

عمق کاوش ردیاب تصویری Multi Sensor

فلزیاب تصویری مولتی سنسور قادر است تا عمق 5 متری هر گونه فلز باارزشی را کاوش کند. اپراتور می تواند با اطمینان به کارکرد بهینه و دقیق مولتی سنسور به کاوش بپردازد.

 

 

 

فلزیاب تصویری مولتی سنسور09122302215

فلزیاب تصویری مولتی سنسورفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

سنسورهای طلایاب تصویری Multi Sensor

طلایاب Multi Sensor چندین سنسور و حسگر حساس Pro Art دارد که در تجسم و تصویرسازی سیستم کمک می کنند. این سنسورها با استفاده از این ویژگی ها و سایر امکانات پیشرفته دستگاه می توانند پاسخگوی تمامی نیازهای یک اپراتور حرفه ای باشند. ردیاب تصویری مولتی سنسور می تواند انواع فلزات گرانبها و جواهرات باارزش را کشف کند. هر کدام از این سنسور ها کارکرد و فعالیت خاص و متفاوتی دارد؛ به طور مثال برخی از سنسورها خاصیت تعدیل کننده و بالانس زمین دارند و بعضی دیگر همزمان هم اشیای کوچک را نمایش می دهند و هم اشیای بی ارزش را نادیده می گیرند. این ویژگی ها به همراه دیگر مزیت های این دستگاه، زمینه را برای اسکن دقیق و سه بعدی فراهم می کند.

 

ردیاب صوتی و تصویری Multi Sensor

علاوه بر خاصیت تصویری بودن، در ردیاب Multi Sensor از تکنولوژی نمایان سازی صوتی نیز استفاده شده است که میزان صداها بر اساس نوع فلز می تواند تغییر کند. از این فلزیاب می توان در هر محیط و زمینی استفاده کرد. تغییرات آب و هوا یا تغییرات نوع و جنس زمین هیچ تاثیری در کارکرد Multi Sensor  ندارد و دستگاه در هر شرایطی می تواند به کاوش دقیق و بی نقص بپردازد.

 

 

 

فلزیاب تصویری مولتی سنسور09122302215

فلزیاب تصویری مولتی سنسورفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

مانیتور دستگاه طلایاب تصویری مولتی سنسور

صفحه نمایشگر فلزیاب مالتی سنسور به تکنولوژی UMPC مجهز است که کار با آن را بسیار آسان می کند؛ به طوری که هر فرد آماتوری می تواند با فلزیاب مولتی سنسور به کاوش های حرفه ای بپردازد.

برنامه و نرم افزار کاربردی حفره یاب مولتی سنسور

نرم افزار به کار رفته در ردیاب Multi Sensor به محض دریافت سیگنال، تصویری از هدف و منطقه کاوش شده را نشان می دهد تا به کمک آن بتوان اطلاعات زیادی را در رابطه با هدف، مانند اندازه، جنس و عمق آن به دست آورد.

آنتن ردیاب تصویری Multi Sensor

آنتن به کار رفته در نقطه زن تصویری مولتی سنسور چندین حسگر حساس دارد که جست و جوی داده ها و بررسی آن ها از طریق آنتن ترکیب می شود. این کار باعث تقویت سیگنال ها و دقت در آنالیز داده ها با دستگاه می شود.

 

 

 

فلزیاب تصویری مولتی سنسور09122302215

فلزیاب تصویری مولتی سنسورفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

ویژگی های فلزیاب تصویری مولتی سنسور پرو MULTI SENSOR Pro:
  • میدان یاب مغناطیسی(MAGNETIC)
  • دارای چهار سنسور قدرتمند جستجو کننده.
  • دارای مانیتور اختصاصی بسیار کوچک و کم حجم.
  • دارای دو حالت جستجو صوتی و LIVE SCAN.
  • توانایی نقطه زنی دقیق و کارکرد در محیط های مختلف.
  • دارای حجم کوچک و مناسب جهت حمل آسان.
  • عمق کاوش: ۱۰ متر
طلایاب و گنج یاب چند سنسوره پرو آرت Multi Sensor Pro ART با قطعات زیر ارائه می گردد:
  • آنتن (۱۲ یا ۲۰ اینچ)
  • مانیتور یا صفحه نمایش
  • باتری و شارژر جیبی
  • کابل USB
  • راهنمای کاربری
  • نرم افزار دستگاه داخل  CD
  • شارژر
  • دسته تلسکوپی قابل تنظیم

 

 

 

فلزیاب تصویری مولتی سنسور09122302215

فلزیاب تصویری مولتی سنسورفروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

طریقه عملکرد اسکنر Multi Sensor

این بخش تمامی نیروی مورد نیاز برای بخشهای تصویر برداری ۳بعدی را دریک سیستم ارزان قیمت تر، قابل حرکت دادن و سبک با طرز استفاده آسان و سریع راهم می آورد.

دارای تکنولوژی صفحه نمایشگر حسی UMPC میباشد و کار با این دستگاه را آسان میسازد. نرم افزار یک نمای فوری از منطقه تحت پوشش این آنتن را ارائه میدهد که شامل بررسی های زیاد، کم و اندازه گیری جریان میگردد. خصوصیت صوتی میتواند با حساسیت کمتر و یا بیشتری بسته به شرایط زمین تعیین گردد.

ردیاب و تشخیص دهنده دقیق دارای چند سنسورو حسگر اسکنر Multi Sensor جدیدترین دستگاه دارای سنسور برای تصویربرداری از زمین می باشد که نتیجه ای ترسیمی و مقیاسی متوسط و سریعی را در اختیارما قرارمیدهد.

میانگین گیر زمان حقیقی صوتی –  تصویری شمارش و مقیاس گیری. تشخیص دهنده و ردیاب تصویری زمینی با توانایی تشخیص بسیار قوی ردیاب و تشخیص دهنده دقیق دارای چند سنسور و حسگر PRO ART حالت و وضعیت اسکنر Multi Sensor تصویر سازی ظاهری توسط سیستم سنسور و حسگر می باشد که برای جستجوگرانی چون کشف کننده های حرفه ای و تخصصی طلا و جستجو گران گنج ها کاملا مناسب میباشد.

آنتن دارای چند حسگر و سنسور خاصیتی تعدیل کننده و متوسط کننده دارد، بررسی ها و جستجوها از طریق آنتن ترکیب می شوند و به طور متوسط بررسی و جستجوی اشیای مورد نظر برای تعیین سریعتر موقعیت آنها و نیز شناسایی آنها را تقویت می نمایند. این کار اشیای کوچک، بی ارزش و نامطلوب را نادیده میگیرد. این بخش تمامی نیروی مورد نیاز برای بخشهای تصویر برداری 3بعدی را دریک سیستم ارزان قیمت تر، قابل حمل و سبک با طرز استفاده آسان و سریع را فراهم می آورد.

 

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *