فلزیاب خارجی یا ایرانی

فلزیاب خارجی یا ایرانی09122302215

فلزیاب خارجی یا ایرانی

یکی از موضوعاتی که در بین کاوشگران داخلی وجود دارد این است که نمی دانند فلزیاب خارجی بخرند یا ایرانی ؟ در بازار داخلی کاوشگران نسبت به فلزیاب های ایرانی نظر مثبتی ندارند و بر این باورند که فلزیاب های خارجی بهتر هستند. اما حمایت مردم کشور از تولیدات داخلی یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند به چرخه صنعت و اقتصاد کشور کمک کند و حتی نرخ بیکاری را جابه جا کند اما با این حال  عده ای از ما ترجیح می دهیم صرفا به دلیل خارجی بودن به جای کالای ایرانی از کالای خارجی خریداری کنیم . اما مرغوبیت کالاهای الکترونیکی ایرانی مخصوصا  دستگاههای گنج یاب شهرت جهانی دارد.

 

فلزیاب خارجی یا ایرانی09122302215

فلزیاب خارجی یا ایرانی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

فرد تولید کننده سیستم دست ساز ایرانی در دست رس می باشد و شما هر سوال و مشکلی داشته باشید میتوانید از طریق فرد سازنده برطرف کنید.
البته مزیت بالا زمانی میتواند مزیت محصوب شود که فرد تولید کننده انسان مسئولیت پذیر و معتقدی باشد، زیرا اگر دستگاه دچار مشکل شود و فرد تولید مسئولیت را نپذیرد شما از طریق هیچ نهاد نظارتی نمیتوانید پیگیری مسئله ایجاد شده را بکنید.

فلزیاب خارجی یا ایرانی09122302215

فلزیاب خارجی یا ایرانی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

فلزیاب ایرانی بخریم یا خارجی ؟ کدام بهتر است :

دلیل اصلی اینکه فلزیاب ایرانی نسبت به فلزیاب خارجی از اعتبار کمتری در بین کاوشگران برخوردار می باشد ، فلزیاب های تقلبی است که توسط افراد کلاهبردار به فروش می روند. این افراد با استفاده از قطعات بی کیفیت چینی اقدام به تولید فلزیاب های بی کیفیت می کنند و به اسم برند های خارجی در بازار می فروشند که باعث بی اعتباری فلزیاب های ساخت داخل می شود. اما واقعیت چیز دیگه ای می باشد.

گنج یاب هایی که توسط شرکت های معتبر و قانونی در ایران تولید می شوند بدون جرات از نظر کارایی و راندمان بسیار بهتر از فلزیاب های خارجی می باشد. کمپانی های خارجی بیشتر در زمینه فلزیاب های VLF فعالیت می کنند که برای کاوش در ساحل ، سکه یابی مورد استفاده قرار می گیرند و عمق کاوش بسیار کمی دارند. اما فلزیاب های ساخت داخل از تکنولوژی پالسی استفاده می کنند که مناسب برای کاوش گنج و دفینه می باشد و عمق کاوش بالایی نیز دارند.

 

فلزیاب خارجی یا ایرانی09122302215

فلزیاب خارجی یا ایرانی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

تعمیرات فلزیاب خارجی و ایرانی

تقریبا همه دستگاهای خارجی که در بازار خرید و فروش می شوند به صورت قاچاق وارد شده اند و در صورت خرابی این دستگاه ها قطعات آن ها در بازار موجود نمی باشد و تعداد تعمیر کنندگان آنها انگشت شمار است. تعمیر دستگاه گنج یاب امری تخصصی می باشد که حتما باید توسط متخصصان صورت پذیرد. اگر دستگاه شما در حین کاوش دچار نقص فنی شد ، به هیچ وجه شخصا اقدام به تعمیر آن نکنید زیرا این کار می تواند صدمات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد کند. از طرفی با خرید دستگاه فلزیاب ایرانی از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی این اطمینان را به شما داده می شود تا در صورت بروز مشکل امکان تعمیر فلزیاب به دست متخصصان شرکت تولید کننده وجود داشته باشد.

تنظیمات فلزیاب ایرانی یا خارجی :

علاوه بر بالانس صحیح یکی از مهمترین کارهایی که قبل از شروع به کاوش باید انجام دهید انجام صحیح تنظیمات فلزیاب است. در پست های قبلی در رابطه با نحوه صحیح تنظیم فلزیاب مفصل صحبت کردیم. انجام درست این تنظیمات باعث می شود که فلزیاب با حداکثر راندمان کارکرده و عمق نفوذ بیشتری پیدا کند. انجام تنظیمات در فلزیاب های خارجی سخت تر بوده و از عهده اپراتور های تازه وارد بر نمی آید اما فلزیاب های ایرانی از رابط کاربری ساده تری برخوردار بوده همچنین در صورت برخورد با مشکل می توانید از فروشنده و یا شرکت تولید کننده تقاضای کمک به راهنمایی کنید.

 

فلزیاب خارجی یا ایرانی09122302215

فلزیاب خارجی یا ایرانی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

آموزش و راهنمای استفاده از فلزیاب ایرانی یا خارجی :

در پست های قبل راهنمای استفاده از دستگاه فلزیاب را برای شما کاوشگران عزیز قرار دادیم. فاکتور دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که از فروشنده بخواهید روش کار با فلزیاب را به شما آموزش دهد ایا با مطالعه دفترچه راهنمای فلزیاب به نکات ضروری برای کار با آن پی ببرید. فلزیاب های خارجی دارای دفترچه راهنمای فارسی نیستند و برای کار با آنها نیاز به تسلط به زبان انگلیسی دارید.

خرید  از شرکت آسیا مدرن

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب و طلایاب حتما این به این نکته توجه کنید، که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید، دارای خدمات پس از فروش باشد. تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه مورد نظر خود را ارتقا دهید.

پس از انتخاب دستگاه مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *