فلزیاب فوق حرفه ای

فلزیاب فوق حرفه ای09122302215

فلزیاب فوق حرفه ای

فلزیاب حرفه ای دستگاهی است که می تواند فلزات با ارزش را در اعماق بسیار زیاد کاوش کند. این دستگاه ها مجهز به سیستم های خاصی هستند. که با نمونه های تفریحی و امنیتی تفاوت های زیادی دارند. دستگاه های فلزیاب حرفه ای از سیستم پالسی بهره می برند. این دستگاه ها می توانند فلزات را در عمق های بالاتر از سه و نیم متر هم کاوش کنند. این دستگاه ها می توانند با استفاده از لوپ های مختلف میزان دقت و قدرت کاوش خودشان را هم تغییر دهند.

در نمونه های حرفه ای باید طلایاب شما مجهز به سیستم تفکیک فلزات با ارزش از کم ارزش هم باشد و فلزاتی مانند طلا، نقره، مس و مفرق را به صورت جداگانه شناسایی و کاوش کند. این کار باعث می شود شما به راحتی به هدف برسید.

ثبات دستگاه های حرفه ای هم بسیار نکته مهمی است که باعث می شود این دستگاه ها در شرایط مختلف عملکرد یکسانی داشته باشند. این بالانس با زدن یک دکمه در این دستگاه ها میسر می شود.

 

فلزیاب فوق حرفه ای09122302215

فلزیاب فوق حرفه ای فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

مکانیسم دستگاه فلزیاب حرفه ای

از انواع دستگاه حرفه ای این محصول می ‌توان برای تشخیص اجسام فلزی استفاده کرد. با نزدیک کردن آن به جسم مورد بررسی اسکن شده و به محض اینکه یک ماده فلزی تشخیص داده می شود هشدار می دهد. فلزیاب ها که در بین انواع دتکتورها تقسیم بندی شده اند، در هر زمینه ای قابل استفاده هستند.

انواع فلزیاب

اصل کار فلزیاب بسیار آسان است. این نوع دستگاه ها که به راحتی توسط هر فردی قابل استفاده بوده، بسیار بادوام و قابل استفاده طولانی مدت هستند. این محصولات که در انواع مختلفی خرید و فروش می شوند، به وسیله مغناطیس موجود در دستگاه و بسته به انواع این دستگاه می توانند به راحتی تمامی اجسام فلزی با ارزش یا بی ارزش را در سطح زمین و یا عمق بیشتر تشخیص دهد و در پیدا کردن آنها کمک کند.

انواع دستگاه فلزیاب حرفه ای نقش مهمی در تحقیقات و بررسی های فنی در به دست آوردن نتایج فوق العاده دقیق و موثر دارند. حاشیه خطا در جست و جو با آن بسیار کم است و اغلب به وسیله آن نتایج بسیار شفاف و دقیقی به دست می آید. به این ترتیب به تحقیقات کمک می کنند که به نحوی سودمند نتیجه حاصل شود. این محصولات از مواد بادوام ساخته شده اند و برای استفاده طولانی مدت مناسب به نظر می رسند. محصولاتی هستند که می‌ توان با خیال راحت از آنها بدون هر گونه خرابی و بدون نیاز به تعویض مکرر استفاده کرد.

 

فلزیاب فوق حرفه ای09122302215

فلزیاب فوق حرفه ای فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

  • دارای نشانگر حساسیت
  • قدرت نفوذ و تشخیص حداقل 4 متر
  • دارای قابلیت تنظیم فرکانس
  • دارای بالانس دستی
  • با قابلیت تشخیص آهن و غیر آهن
  • دارای عامل حذف ذرات حداقل 60 درصد
  • دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته
  • دارای قدرت تصویر گیری چهار وجهی

دستگاه فلزیاب حرفه ای ضد آب

فلزیاب ضد آب با ویژگی های خود به یکی از محبوب ترین محصولات در چند وقت اخیر تبدیل شده است. استفاده از این محصول که برای تشخیص مواد فلزی، اشیای با ارزش یا بی ارزش زیر آب بسیار مفید بوده، فوق العاده آسان است. در صورت استفاده، می تواند نتایج بسیار شفاف و دقیقی ارائه دهد و به روند تحقیق یا آموزش کمک مثبتی کند. با این ویژگی ها محصولی بسیار محبوبی در میان کاربران بوده و خرید و فروش آن رایج است.
دستگاه فلزیاب حرفه ای ضد آب محصولی است که به طور ویژه برای استفاده در زیر آب تولید شده و با دقت طراحی شده تا از هرگونه نقصی جلوگیری شود. با این ویژگی می توان با خیال راحت در زیر آب از آن استفاده کرد و نتایج موثری به همراه داشت.

 

فلزیاب فوق حرفه ای09122302215

فلزیاب فوق حرفه ای فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

سازگار با محیط های مختلف

مدل های فلزیاب قابل استفاده در هر منطقه را می توان به راحتی پیدا نمود و از آنها به طور فعال استفاده کرد. در صورت خرابی قطعات آن به راحتی پیدا می شوند و می توانند با ردیاب سازگار گردند. این محصولات به یافتن هرگونه فلز، مواد گرانبها یا بی‌ارزش در نواحی با حرکت بر روی سطح جسم در ناحیه مورد استفاده کمک می‌کند. به این ترتیب می توان آنها را به راحتی پیاده سازی نمود و به دسترسی به داده های بسیار شفاف و دقیق کمک کرد. فروش دستگاه فلزیاب حرفه ای که در مدل های مختلف خرید و فروش می شوند، سهولت استفاده را برای افراد فراهم می کنند. در عین حال، این محصولات که به طور ویژه برای ایمنی افراد تولید می شوند، کاملاً مفید هستند.

دستگاه فلزیاب حرفه ای LED

فلزیاب سبک ارتعاشی و LED استفاده آسان را فراهم می کند. از آنجایی که با باتری کار می نماید، جست و جوی خود را در هر جایی می توانید ادامه دهید. انواع ردیاب های ارتعاشی که با فرکانس های رادیویی کار می کنند اصول کار خاصی دارند. طبق این اصل، به شما کمک می کند تا آیتم های مورد نظر خود را پیدا کنید. دستگاه ‌های با ظرفیت‌ های توان متفاوت، مواردی را به صورت بصری با سیگنال‌های صوتی پیدا و شناسایی می‌کنند.

انتخاب دستگاه فلزیاب حرفه ای

شما می توانید در حین انتخاب و خرید از میان انواع دستگاه های فلزیاب حرفه ای با کیفیت بالا و مفید، نگاهی به ویژگی های فنی بیندازید. کیت آن دارای ویژگی های فنی مختلف از جمله تشخیص دقیق نوک، ناحیه تشخیص اسکن جانبی 360 درجه، نور LED برای استفاده آسان در تاریکی بوده و در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. به راحتی می توانید از مدل های مختلف این محصول در محل مورد نظر خود استفاده کنید.
از فلزیاب های ضد گرد و غبار به ویژه در حفاری های باستان شناسی استفاده می شود. به کمک مدل های زیرزمینی، زیردریایی و نوع تونلی، جست و جو را می توان حتی در محیط های آلوده ادامه داد. علاوه بر این، چراغ های LED، که عملکرد آسان را حتی در تاریکی فراهم می کنند، در انواع جستجوگر گنج گنجانده شده اند.

فلزیاب فوق حرفه ای09122302215

فلزیاب فوق حرفه ای فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

دستگاه چگونه کار می کند؟

به طور کلی، اصول کار فلزیاب ها مشابه یکدیگر است. این محصولات دارای سیم پیچ های مسی در ساختار خود هستند. با استفاده از این سیم پیچ های مسی، میدان الکترومغناطیسی به طور مداوم ایجاد می شود. در محصولاتی که منطقی مشابه فرکانس های رادیویی دارند، سیگنال های فرستنده به گیرنده رفته و در این ناحیه جمع آوری می شود. اگر هر رسانایی از میدان گیرنده عبور کند، اختلالاتی در میدان الکترومغناطیسی رخ می دهد.
ساختار فلزیاب ها یکسان است. واحد کنترل هنگام تجزیه و تحلیل از تغییرات فاز و دامنه استفاده می کند. هر چه مقدار آستانه بالاتر باشد، فلز بیشتری ماده را تشخیص می دهد و بر این اساس سیگنال می دهد.

با توجه به ویژگی های عملکردی دستگاه می تواند سیگنال صوتی یا بصری بدهد.
علاوه بر اینها امکان استفاده در قسمت جداسازی بعد از آشکارساز را دارد. هادی هایی که از فلزیاب عبور می کنند نیازی به داشتن خواص خاصی ندارند. در ابتدای این ویژگی ها نیازی به ویژگی فریت یعنی ساختار آهن و فولاد کربنی نیست. فولادهای غیرفریتی مانند آلومینیوم، مس، برنج، سرب، روی و فولادهای ضد زنگ نیز ممکن است در نتایج جستجو نشان داده شوند. تفکیک عددی در آشکارسازهایی به نام Pro Detector استفاده می شود. معمولا 3 حالت دارد و کاربران با توجه به منطقه ای که در آن کار می کنند مناسب ترین حالت را انتخاب می کنند.

 

فلزیاب فوق حرفه ای09122302215

فلزیاب فوق حرفه ای فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

قبل از خرید دستگاه فلزیاب حرفه ای چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

برای افرادی که قصد خرید این دستگاه کارآمد را دارند، دانستن چند جزییات مهم است. در ابتدای این موارد باید انواعی مانند مینی فلزیاب را به طور کامل بررسی کرده و توضیحات محصول را مطالعه کنید. اگر به دنبال محصولی هستید که فقط به طلا واکنش نشان دهد، ابتدا باید محصولاتی را که بر این ویژگی ها غالب هستند بررسی کنید. انجام یک تحقیق کامل در مورد استفاده از آنها و مقایسه ویژگی های آنها با دستگاه های مشابه بسیار مهم است. مسئله مهم دیگر این است که مدل‌ مورد نظر جست و جوی عمق چند متر ظرفیت اندازه‌گیری عمق را دارند.
مقدار اندازه گیری شده در نقطه ای که نشان می دهد حداقل 4 متر است. بنابراین، گران ترین محصولات آنهایی هستند که برای اهداف بزرگ و حرفه ای استفاده می شوند. قیمت مدل های ویدئویی ممکن است در مقایسه با موارد مشابه متفاوت باشد. علاوه بر این مواردی که در خرید دستگاه فلزیاب باید در اولویت قرار گیرند را می توان به شرح زیر برشمرد؛

  • انتخاب محصولات قابل اعتماد با مارک های با کیفیت؛
  • ظرفیت توان آشکارساز، که با شرایط میدانی سازگار می شود، زیاد باشد؛
  • محصولاتی می توانند بین ID و صدا تشخیص دهند باید در اولویت قرار گیرند؛
  • دستگاه ‌های قوی و بادوام که متناسب با بودجه شما هستند می‌ توانند در آینده برای شما مفید باشند.

 

 

 

خرید انواع دستگاه فلزیاب حرفه ای با قیمت مناسب

انواع فلزیاب مدل های متفاوتی دارند؛ لذا دارای قیمت های متفاوتی هستند. هنگام خرید آن می توانید عواملی مانند فرکانس و روش کار، اندازه، طرح و کیس را در نظر بگیرند. تفاوت قیمت نیز ممکن است با توجه به منطقه استفاده متفاوت باشد. مدل های دستی کاربردی و سبک وزن را می توان در هر جایی برد. از سوی دیگر، مدل های صنعتی، به لطف سرهای چرخشی 360 درجه، اسکن کل منطقه را فراهم می کنند. با افزایش نزدیکی به هدف، صداهای حساس و ساده دستگاه افزایش می یابد. با نزدیک ‌تر شدن کاربران به مقصد، لرزش و صدا بلندتر می ‌شود. می توانید برای خرید پین پوینتر ، شاقول و جعبه ابزار فلزیاب به سایت ما مراجعه کنید .

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *