قیمت طلایاب تصویری ارزان

قیمت طلایاب تصویری ارزان09122302215

قیمت طلایاب تصویری ارزان

قیمت گنج یاب تصویری بسته به برند و مدل، کیفیت و قابلیت‌های آن متفاوت است. بطور کلی قیمت دستگاه‌های گنج یاب تصویری در ایران از 40 میلیون تومان شروع شده و تا 200 میلیون تومان به بالا رسیده است.

بهترین و پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری که در حال حاضر در بازار وجود دارد، می‌تواند شامل تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی دیجیتالی باشد. این دستگاه‌ها از تکنولوژی‌هایی مانند رادار و فرکانس‌های الکترومغناطیسی، نور مادون قرمز و همچنین دوربین‌های تصویری برای تشخیص آنهایی که با نفوذ در زمین بالفاصله از معادن و گنجینه‌ها وجود دارند، استفاده می‌کنند. در انتخاب دستگاه گنج یاب تصویری، بهتر است به مواردی مانند عملکرد، قابلیت تنظیم و کاربر پسندی آن توجه کنید. پس از بررسی موارد ذکر شده و بر اساس نیازهای خود، باید قیمت گنج یاب تصویری پیشرفته را محاسبه کرده و مطمئن شوید که ارزش پول شما در پرداخت به این دستگاه رادرست و بدرست است.

 

قیمت طلایاب تصویری ارزان09122302215

قیمت طلایاب تصویری ارزان فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه‌های گنج‌ یاب تصویری در دسته‌بندی دستگاه‌ های الکترونیکی با نوع دیافراگم و تکنولوژی مختلفی ساخته می‌شوند. اما پیشرفته‌ ترین دستگاه گنج‌ یاب تصویری، دستگاه‌هایی با تکنولوژی پالس الکترومغناطیسی (Pulse Induction) می‌باشند. این دستگاه‌ها با فرستادن پالس‌های الکترومغناطیسی به زمین و تشخیص سیگنال‌های بازتابیده شده از زمین، قادرند به دقت بالایی در شناسایی فلزات زیر زمینی و شیشه‌ها، آب‌های زیرزمینی و حتی انواع مواد معدنی در عمق‌های مختلف دست پیدا کنند. همچنین، این دستگاه‌ها با قابلیت تنظیم حساسیت و عمق جستجو، به کاربر اجازه می‌دهند تا برای جستجوی هدف خاص، پارامترهای دستگاه را تنظیم کند.

 

گنجیاب تصویری جت اسکن 16 سنسور

جت اسکن ۱۶ سنسور مدل Z.16.V200 شرکت جت اسکن با سابقه ترین تولید کننده سنسور های ابزار دقیق جهت اندازه گیری در اعماق و محیط های باستانی و کشف اهداف پنهان استفاده می شود. از تکنولوژی به روز و با سرعت بالا در این سنسور Z.16.V200 باعث تمایز آنها نسبت به دیگر تولیدات و محصولات شرکت های دیگر شده است. که قابلیت اندازه گیری هوشمند با بالاترین دقت و حداقل خطای بالاترین رزولوشن خروجی پردازش سیگنال توانایی حذف خطاهای انسانی را دارد. به علت تکان دادن دست و راه رفتن قابلیت استفاده در ۴ حالت اندازه گیری به عنوان اسکن فوری و اسکن جستجو مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید فلزیاب و ارتقا جت اسکن ۱۶ سنسوره می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

قیمت طلایاب تصویری ارزان09122302215

قیمت طلایاب تصویری ارزان فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

مشخصات جت اسکن ۱۶ سنسور مدل Z.16.V200 شامل موارد زیر است :

  • نرم افزار تخصصی
  • اسکن فوق العاده قدرتمند و آسان
  • تجزیه و تحلیل نوع خاک منطقه با دو روش هوشمند یا دستی
  • تمایز بیش از ۳۰ نوع خاک
  • اتصال بی سیم به رایانه لوحی
  • وزن سبک و قابل حمل
  • کشف اهداف تونلی و اتاقکی
  • اسکن محل دقیق اهداف
  • توانایی حذف سر و صدا و مواد معدنی خاک
  • قابلیت ویرایش اسکن و ثبت اسکن دقیق
  • توانایی تشخیص حساسیت حسگر
  • تحلیل نهایی اسکن محیط زیست
  • کیفیت متناسب صدا با سیگنال دریافتی
  • تشخیص اشیاء تا عمق ۶ متر

اسکنر جی ام دی پرو پلاس

اسکنر جی ام دی پرو GMD PRO برای موقعیت سنجی فلزات گرانبها, دفینه ها, جواهرات و…. مورد استفاده کاربران قرار میگیرد با داشتن قابلیت استفاده از نرم افزارهای سه بعدی و همچنین دقت بالای خود میتواند تمامی مواد و اجسام را که دیگر دستگاه ها قادر به نشان دادن آن نیستند . برای اپراتور نمایان سازد ویژگی سه بعدی بودن آن باعث میشود تا اطلاعات زیادی در رابطه به اهداف در اختیار شخص قرار بگیرد.

 

قیمت طلایاب تصویری ارزان09122302215

قیمت طلایاب تصویری ارزان فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

از مشخصات اسکنر GMD PRO PLUS میتوان به چند مورد اشاره نمود :

  • نمایش لایه های زمین به طور دقیق
  • یافتن لایه های دست خورده ی فلزات
  • پیدا کردن دقیق حفره و اتاقک به وضوح
  • برد قوی بلوتوث تا شعاع ۲۰ متر
  • نرم افزاری تخصصی جامع با کاربری آسان
  • تحلیل عمق از مهم ترین متد های روش های تخمین عمق
  • اندازه گیری هوشمند با بالاترین دقت و کمترین خطا
  • دارای بالاترین رزولشن خروجی از پردازش سیگنال ها
  • قابلیت حذف خطا های انسانی ناشی از لرزش دست و راه رفتن

دستگاه فلزیاب تصویری چگونه کار می کند؟

سیستم های تصویری در بازار با نام هایی همچون اسکنر تصویری ، فلزیاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، اسکنر مگنومتر ، اسکنر جی پی آر و … به فروش می روند. البته مدل های مختلفی از این دستگاه ها با کیفیت و کارایی های متفاوت در بازار وجود دارد ، بنابراین قبل از اقدام به خرید توجه داشته باشید از کجا و چه نوع اسکنری تهیه می کنید.

بهترین مدل از فلزیاب های تصویری که کاوشگران حرفه ای از آن برای کشف اهداف استفاده می کنند ، اسکنر های مگنتومتر هستند که از سنسور های پیشرفته مگنومتر جهت تشخیص و همچنین اسکن حفره ها و فضاهای خالی ( تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، خاک دست ریز، سنگچین و …) و فلزات مغناطیسه شده و میدان های یونیزه حاصل از وجود فلزات قدیمی مدفون شده زیر زمین بهره می برند.

اپراتور هم می تواند این اطلاعات را در نرم افزار های خاصی مانند نرم افزار ویژولایزر تجزیه و تحلیل بکنند. جهت درک بهتر اسکن ها لازم است تا به صورت حرفه ای کار با این نرم افزار ها را یاد بگیرید.

 

قیمت طلایاب تصویری ارزان09122302215

قیمت طلایاب تصویری ارزان فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

عمق فلزیاب تصویری در کاوش :

بعد از دستگاه ردیاب آنتنی ، فلزیاب های تصویری بیشترین عمق را در اختیار کاوشگران قرار می دهند. میزان عمق یک اسکنر مگنتومتر بستگی به تعداد و نوع سنسور های استفاده شده در آن دارد. البته تعداد سنسور ها علاوه بر عمق ، بر کیفیت تصاویر خروجی نیز تاثیر گذار هستند.

نوع خاک ، پستی و بلندی ها و … نیز در عمق نهایی دستگاه موثر بوده اما به صورت معمول شما می توانید با اسکنر ها نهایتا تا 25 متر کاوش کنید.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *