قیمت فلزیاب اکوناکس 800

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 09122302215

قیمت فلزیاب اکوناکس 800

این فلزیاب یکی از بهترین سیستم های شرکت ماینلب استرالیا می باشد که با ورود به بازار مورد توجه کاوشگران زیادی قرار گرفت و خیلی زود برای کاوش های سطحی و عمقی مناسب ترین فلزیاب معرفی شد و افراد زیادی آنرا مورد استفاده قرار دارند.

در این بخش به ارائه اطلاعات و مطالب بیشتری در رابطه با می پردازیم تا شما عزیزان اطلاعات بیشتری راجع به این فلزیاب داشته باشید . فلزیاب اکوناکس 800 یکی از بهترین سیستم های شرکت ماین لب می باشد که طرفداران زیادی دارد و به علت کارایی بالای ان در یافتن اهداف ریز میتوان از ان به عنوان فلزیابی عالی برای یافتن فلزات گرانبها و جواهرات و طلا و … استفاده کرد.

 

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا 09909061300

 

 

 

فلزیاب اکوناکس 800

در رابطه با طلایاب اکوناکس 800 اطلاعات دقیق در رابطه با عمق کاوش آن نیست و خود شرکت ماین لب نیز در دفترچه همراه این فلزیاب اطلاعاتی دقیق راجع به عمق کاوش این سستم ارائه نداده است و آنرا فلزیابی عمق متوسط معرفی کرده است که توانایی بالای آن در کاوش عمق متوسط است و تا اعماق متوسط میتواند با استفاده از تکنولوژی خود اهداف مناسب را بیابد.

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 09122302215

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

طلایاب EQUINOX 800 در سه مدل ارائه شده است که در ادامه به این سه مدل اشاره خواهیم کرد :
  • دستگاه فلزیاب EQUINOX 800 پک استاندارد
  • فلزیاب EQUINOX 800 همراه با کویل بزرگ

که در این میان فلزیاب اکوناکس 800 با کویل بزرگ 35 سانت عملکرد و کارایی بهتر و بالا تری نسبت به پک استاندارد دیگر دارد و تمامی تکنولوژی پیشرفته ساخت فلزیاب های شرکت استرالیایی در ان بکار گرفته شده است.

این فلزیاب بدلیل داشتن طراحی مناسب و خاصیت تا شو بودن میتواند به راحتی حمل و نقل شود همچنین این فلزیاب دارای خصوصیاتی است که میتواند در هر زمینی اعم از شوره زار و بیابانی و کوهستانی و … به کاوش بپردازد و تمامی اهداف مورد نظر شما عزیزان را بیابد.

 

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 09122302215

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

تست دستگاه فلزیاب اکوناکس 800 | EQUINOX 800

گنج یاب اکوناکس 800 به دلیل طراحی ویژه و همچنین حساسیت بالا می‌تواند برای شما کاوش عمیق انجام دهد. به همین دلیل است که شما با این دستگاه می‌توانید طلایی که از چشم دیگران پنهان مانده است را پیدا کنید. شما از این دستگاه در هر زمین با هر تراکمی می‌توانید استفاده کنید. از طرفی شما با فلزیاب می‌توانید به سادگی در زمین شوره زار و یا زمینی با ترکیبات معدنی فعال و اشباع به کاوش طلا و دیگر فلزات گرانبها بپردازید.

 

ویژگی فنی و نقد و بررسی فلزیاب اکوناکس 800 | EQUINOX 800

گنج یاب اکوناکس 800 یک محصول پیشرفته با ویژگی‌های فنی متنوع می‌باشد. بنابراین در یک مقاله و یا یک بخش کوتاه نمی‌توان تمام ویژگی‌های فنی آن را معرفی کرد. به همین دلیل ما برای شما چند ویژگی مهم که روی کاوش طلا، نقره و دیگر فلزات گرانبها تاثیر دارد را انتخاب کرده‌ایم. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

1.برای افزایش دقت و حساسیت گنج یاب از فناوری مولتی آیکیو Multi-IQ استفاده شده است

گنج یاب‌های معمولی و همچنین فلزیاب‌های میان رده که قیمتی در حدود 2 الی 3 هزار دلار دارند، معمولا سیستم جستجو معمولی دارند. اما گنج یاب اکوناکس 800 برای افزایش دقت و حساسیت خود از فناوری مولتی ایکیو استفاده کرده است.

2.دارای 4 مود تخصصی برای کاوشگران آماتور طلا (Park | Beach| Field | Gold)

گنج یاب اکوناکس 800 دارای 4 مود تخصصی می‌باشد. شما برای یافتن طلا یک تنظیمات ویژه خواهید داشت. برای پیدا کردن فلزات گرانبها در پارک، در دشت و در ساحل نیز تنظیمات اختصاصی خود را خواهید داشت. به همین دلیل است که برخی از افراد گنج یاب اکوناکس 800 یک گنج یاب نقطه زن د و دقیق می‌دانند. البته فکر نکنید که برای یک اپراتور حرفه‌ای تنظیمات مفید نخواهد بود. بلکه این تنظیمات باعث ساده‌تر شدن کار او برای جستجو می‌شود.

3.گنج یاب اکوناکس 800 دارای گواهینامه IP68 می‌باشد.

اگر شما می‌خواهید که گنج یاب شما کیفیت و دقت بالایی داشته باشد، بهترین کار این است که ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب باشد. خوشبختانه گنج یاب اکوناکس 800 دارای چنین ویژگی می‌باشد. به همین دلیل است که شما می‌توانید تا عمق 3 متر به سادگی به کاوش طلا، نقره، الماس، فلزات گرانبها بپردازید. این گنج یاب دارای سیستم هشدار لرزشی نیز برای راحتی کار شما می‌باشد.

 

 

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 09122302215

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

ویژگی فنی و نقد و بررسی فلزیاب اکوناکس 800 | EQUINOX 800

4.بالانس زمین به صورت 100 درصد به صورت اتوماتیک و دستی

شرکت ماینلب استرالیا همیشه به جزئیات بسیار توجه دارد، به  همین دلیل است که تنظیمات دستگاه خود را به نحوی انتخاب کرده است که شما به عنوان یک اپراتور آماتور و یا یک اپراتور حرفه‌ای بتوانید بهترین تنظیمات را انتخاب کنید. این گنج یاب دارای قابلیت بالانس زمین به صورت 100 درصد می‌باشد. در این صورت احتمال پیدا کردن طلا شما به صورت قابل توجه افزایش پیدا می‌کند. از طرفی شما سیگنال اشتباه نیز دریافت نخواهید کرد.

5.ارتباط وایرلس برای راحتی بیشتر کاوشگر

اگر شما تجربه کاوش طلا داشته باشید، می‌دانید که گاهی سیم‌های گنج یاب شما ممکن است که مزاحم باشد و تمرکز شما را به هم بزند. بدترین بخش کار نیز سیم هدفون شما است که به صورت دائم در حال حرکت است.

6.استفاده از سیستم مولتی فرکانس برای افزایش دقت کاوش طلای شما

برای افزایش دقت شما در کاوش طلا و همچنین برای عمق زنی بهتر در 5 سطح از سیستم مولتی فرکانس استفاده کرده است. زمانی که گنج یاب اکوناکس 800 به شما یک سیگنال مبنی بر وجود طلا و یا دیگر فلزات گرانبها می‌دهد، شما به سادگی می‌توانید حفاری خود را شروع کنید.

 

 

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 09122302215

قیمت فلزیاب اکوناکس 800 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

قیمت طلایاب اکوناکس 800

فلزیاب اکوناکس  مدل 800 ؛ علاقمندانی که قصد خرید این دو دستگاه جدید را دارند می توانند از طریق همین سایت اقدام کنند و با کارشناسان و شرکت رسمی محصولات شرکت ماینلب در ارتباط باشند.

بر اساس دلار روز حساب می شود و افرادی که اطلاعات شان در مورد این دستگاه کامل شده است . می توانند این دستگاه را مستقیم از طریق خود شرکت ماینلب دریافت کنند . ناگفته نماند که اورجینال بودن دستگاه خیلی مهم است چون متاسفانه به دلیل کلاهبرداری های صورت گرفته طرح و تقلبی دستگاه های ماینلب زیاد شده است . و خریداران باید توجه کنند که این محصول را به صورت اورجینال دریافت کنید .

 

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *