قیمت فلزیاب فیوژن

قیمت فلزیاب فیوژن 09122302215

قیمت فلزیاب فیوژن

فلزیاب تصویری فیوژن | فلزیاب Fusion محصول شرکت او کی ام آلمان و نسخه جدیدتر فلزیاب Future 2018 است. در فلزیاب تصویری فیوژن از قوی ترین سنسورها استفاده شده است تا تاثیر مواد معدنی و کانی ها را در عملکرد دستگاه کم کند و میزان نفوذ فیوژن در خاک های آلوده بیشتر شود. قدرت نفوذ سیگنالهای فیوژن در زمین های خیلی مرطوب و دارای مواد معدنی زیاد، بیشتر می شود.

 

 

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا

 

 

 

 

 

عمق کاوش نقطه زن فیوژن

فلزیاب تصویری فیوژن می تواند تا عمق 25 متر فلز و تا عمق 40 متر حفره را ردیابی کند.

 

ورژن های مختلف ردیاب Fusion

فلزیاب Fusion در دو ورژن پروفشنال و پروفشنال پلاس تولید می شود.

ورژن پروفشنال ردیاب فیوژن

ورژن بدون دسته تلسکوپی و با عملکرد محدود تری ارائه می شود؛ پروفشنال فقط به صورت عمودی قابل استفاده است.

عملکرد های ورژن پروفشنال

Ground Scan: ارائه تصویر سه بعدی و تجزیه و تحلیل با جزئیات روی کامپیوتر Live Sound: پردازش یک ناحیه مغناطیسی برای تشخیص فلزات آهنی

ورژن پروفشنال پلاس ردیاب فیوژن

پروفشنال پلاس تمامی لوازم جانبی را دارد و عملکرد آن کامل است. ورژن  پلاس هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی قابل استفاده است.

 

 

 

قیمت فلزیاب فیوژن 09122302215

قیمت فلزیاب فیوژن فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

عملکرد های ورژن پروفشنال پلاس

Ground Scan: ارائه تصویر سه بعدی و تجزیه و تحلیل با جزئیات روی کامپیوتر

Live Sound: پردازش یک ناحیه مغناطیسی برای تشخیص فلزات آهنی

Live Scan: ارائه تصویر فوری و لحظه ای هنگام عبور از محل اسکن

لوپ SRIS در طلایاب تصویری فیوژن

یکی از جدیدترین ویژگی های Fusion کویل های SRIS است که برای یافتن اهداف فلزی کوچک و در عمق کم استفاده می شود. کویل SRIS به عنوان نقطه زنی بسیار دقیق و کاربردی به کار می رود. با لوپ SRIS می توانید اشیایی مانند گوشواره، حلقه، سکه، دکمه و … را به راحتی و پیدا کنید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری Fusion

  • قدرت نفوذ در هر نوع خاکی با هر میزان آلودگی
  • زمان شارژ شدن ۳ ساعت و زمان شارژدهی ۱۲ ساعت به صورت کار مداوم
  • دارای پردازنده ۲۴ مگاهرتزی Cortex M0
  • دارای تکنولوژی سنسور SCMI-15-D
  • دمای بهینه کارکرد بین ۱۰- تا ۶۰ درجه سانتی گراد
  • قابلیت کار در هوای مرطوب با رطوبت ۵ تا ۷۵ درصد
  • قابلیت سازگاری با تمامی سیستم عامل ها
  • توانایی تفکیک فلزات مختلف
  • حساس نبودن به مواد معدنی و کانی ها
  • استفاده از چند روش برای تشخیص فلزات و حفره
  • مجهز به جدیدترین سنسورها و حسگرهای فلزات
  • حساسیت زیاد به طلا و فلزات با ارزش
  • انتقال اطلاعات به دست آمده به لپ تاپ
  • انتقال اطلاعات با صورت بلوتوث و بی سیم
  • دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی
  • دارای برنامه سه بعدی برای تشخیص اهداف مختلف
  • وزن کم و حمل اسان

 

 

قیمت فلزیاب فیوژن 09122302215

قیمت فلزیاب فیوژن فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

اگر به چند مورد از ویژگی‌های فلزیاب فیوژن لایت Fusion Light اشاره کنیم می‌توان موارد زیر را نام برد:
  • حالت عملیاتی اسکن مقدماتی زمین: اسکن سه بعدی زمین به جستجوگران گنج اجازه می‌دهد تا گنجینه‌های طلا و همچنین حالت غیرنرمال زیر زمین را شناسایی کنند و داده‌های اسکن را فورا و از طریق برنامه اندرویدی روی تلفن هوشمند تجسم کنند.
  • کشف بعد جدیدی از گنج: فلزیاب فیوژن لایت Fusion Light، گنج‌یاب جمع‌وجور با حمل راحت برای مبتدیان و شکارچیان گنج است. با این دستگاه می‌توانید خیلی سریع به اولین گنج برسید.
  • تشخیص اجسام فلزی با مغناطیس‌سنج: با حالت عملکرد مغناطیس‌سنج، حالت غیرنرمال میدان مغناطیسی بلافاصله روی صفحه نمایش گوشی هوشمند مشاهده می‌شود. به این ترتیب، یافته‌های بالقوه مانند مصنوعات، صندوقچه‌های گنج، تجهیزات جنگی قدیمی و اشیاء آهنی بیشتری را می‌توان به راحتی شناسایی کرد. گنج‌یاب‌های باتجربه قبل از اسکن ناحیه مورد نظر با اسکن سه‌بعدی زمین، از مغناطیس سنج استفاده می‌کنند تا میدان اسکن را از اجسام کوچک‌تر نزدیک به سطح پاک کنند.
  • تشخیص حالت غیرنرمال با اسکن سه‌بعدی زمین: حالت عملیات اسکن سه‌بعدی زمین به جستجوگران گنج، جویندگان و باستان‌شناسان کمک می‌ک‌ند تا حفره‌ها و مصنوعات زیرزمین را ردیابی کنند. یافته‌ها و اکتشافات احتمالی را می‌توان از طریق برنامه Fusion Light در تلفن هوشمند اندرویدی نمایش داد و برای تجزیه و تحلیل بیشتر ذخیره کرد. جستجوگران با انتقال داده‌های اسکن به دفترچه یادداشت و تجزیه و تحلیل تصاویر در نرم‌افزار Visualizer 3D Studio، تصویر سه بعدی دقیق‌تری به دست می‌آورند.
  • تجزیه و تحلیل داده‌های اسکن با نرم‌افزار Visualizer 3D Studio: به لطف نرم‌افزار Visualizer 3D Studio، داده‌های اسکن سه‌بعدی زمین را می‌توان به صورت یک گرافیک سه‌بعدی دقیق روی نوت‌بوک نمایش داد. پس از انتقال موفقیت‌آمیز داده‌های اسکن ذخیره شده به رایانه شخصی، کاربران می توانند موقعیت، اندازه و عمق گنجینه‌های بالقوه را با دقت بیشتری تعیین کنند.

 

 

 

قیمت فلزیاب فیوژن 09122302215

قیمت فلزیاب فیوژن فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

فلزیاب فیوژن پروفشنال پلاس Fusion Professional Plus

فلزیاب فیوژن پروفشنال پلاس یک اسکنر زمینی سه بعدی با سیم پیچ جست‌وجوی القایی یکپارچه است. ردیاب چند منظوره از جستجوگران گنج، باستان شناسان و مهندسان با اندازه‌گیری های گرافیکی سه‌بعدی، اندازه‌گیری صوتی میدان مغناطیسی و تصاویر زنده فوری پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های برتر این مدل هم در ادامه آمده است:
  • نحوه استفاده از اسکنر سه بعدی زمین در این مدل: ورژن پیشرفته Professional Plus را می توان در جهت عمودی و افقی استفاده کرد و از حالت‌های عملیاتی «3D Ground Scan»، «Live Sound» و «Live Scan» پشتیبانی می‌کند.
  • تجسم سریع و آسان گنجینه‌ها با اسکن زنده: حالت عملیات اسکن زنده فقط با فلزیاب فیوژن پروفشنال پلاس در دسترس است. شما می‌توانید آن را با پروب فیوژن در جهت عمودی یا افقی انجام داد. بسته به جهت پروب، تصاویر زنده به صورت نمایش دوبعدی (پروب افقی) یا مشابه نمایش های اولتراسوند (پروب عمودی) تجسم می‌شوند.
  • تشخیص اشیاء بزرگ‌تر با اسکن سه بعدی زمین: اسکن سه‌بعدی زمین ساختارها و اشیاء زیر زمین را در نمایش‌های سه‌بعدی با کد رنگی تجسم می‌کند. علاوه‌براین، فناوری تشخیص OKM به شما امکان می‌دهد تا اشیاء هدف را در عمق 69 فوت (21 متر) شناسایی کنید.
  • اسکن با وضوح بالا با اسکن سه بعدی زمین (عمودی): هنگام استفاده از فلزیاب فیوژن در جهت عمودی، پروب را در یک دست و تبلت را در دست دیگر حمل کنید. علاوه‌براین، می‌توان کویل جستجوی القایی یکپارچه را فعال کرد.

 

 

 

قیمت فلزیاب فیوژن 09122302215

قیمت فلزیاب فیوژن فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

 

 

قابلیت‌های برتر این مدل هم در ادامه آمده است:
  • اسکن چند سنسور با اسکن سه بعدی زمین (افقی): هنگام استفاده از فلزیاب در جهت افقی، پروب به میله تلسکوپی متصل می‌شود و تبلت بالای دسته نصب قرار می‌گیرد. به این ترتیب ردیاب قادر است دستگاه را از طریق نرم‌افزار روی تبلت به‌راحتی کنترل کند. علاوه بر این، جهت افقی کاوشگر به لطف فناوری چند سنسور یکپارچه، امکان ثبت مقادیر بیشتری را به طور همزمان فراهم می‌کند.
  • کشف گنجینه‌های پنهان و اتاق‌های دفن: کاربران فلزیاب فیوژن پروفشنال پلاس می‌توانند گنجینه‌های مدفون، مصنوعات و اشیاء پنهان بیشتر را قبل از حفاری مشخص کنند. داده‌های ذخیره شده اسکن سه بعدی زمین را می‌توان به لطف نرم افزار تشخیص Visualizer 3D Studio با جزئیات تجزیه و تحلیل کرد.
  • تشخیص اجسام فلزی را با کویل جست‌وجوی SRIS القایی: کویل جست‌وجوی SRIS برای مکان‌یابی اجسام فلزی کم عمق نزدیک به سطح استفاده می‌شود. کویل را می‌توان به صورت اختیاری در حین تنظیم حالت های عملکرد Live Sound، 3D Ground Scan و Live Scan (Ultrasound) فعال کرد.
  • مشخص کردن اهداف در حین حفاری: کویل جست‌وجوی SRIS القایی برای تعیین دقیق اشیا در حین کندن آن‌ها بسیار مفید است. تعیین موقعیت کلی یک شی مدفون با Live Sound و 3D Ground Scan آسان است. در واقع، وقتی شروع به کشف اشیاء شناسایی شده می‌کنید، تطبیق دقیق نقاط پنهان اقلام دشوار است. بنابراین، مواد حفاری شده را با کویل جستجوی SRIS فعال بررسی کنید تا حتی اشیاء کوچکی مانند حلقه، جواهرات، سنجاق سینه، دستبند، سکه، دکمه، نشان و پین را پیدا کنید.

 

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *