قیمت فلزیاب و طلایاب

قیمت فلزیاب و طلایاب 09122302215

قیمت فلزیاب و طلایاب

قیمت فلزیاب و طلایاب؛ فلزیاب ها دستگاه های الکترونیکی با تکنولوژی و کارایی متفاوت که هر یک به روشی خاصی قادر به کشف فلزات دفن شده در زیر زمین ، دیواره ها و … هستند. فلزیاب ها کاربرد های زیادی دارند برای مثال در فرودگاه ها به عنوان گیت امنیتی یا بازرسی بدنی ، در سازمان های نظامی برای کشف مین و سلاح، در صنایع و کارخانجات برای جلوگیری از ورود تکه های فلز به داخل بسته بندی محصولات از آن ها استفاده می شود. واکنش های مردم بعد از شنیدن کلمه فلزیاب چیست بسیار متفاوت می باشد:

  • عده ای اولین چیزی که بعد شنیدن فلزیاب چیست به ذهنشان می رسد ، کشف گنج و طلا ، زیرخاکی و گنج یاب است.
  • برخی نیز ممکن است به فکر پیدا کردن لوله ، کابل و … در زمین و ساختمان ها بیوفتند.
  • افرادی هم به مسائل امنیتی در ورودی اماکن ، فرودگاه ها و غیره فکر می کنند.

 

 

قیمت فلزیاب و طلایاب 09122302215

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

اجزای تشکیل دهنده یک فلزیاب :

فلزیاب ها نیز مانند هر دستگاه دیگری از بخش های مختلفی تشکیل شده است . که هر یک وظیفه خاصی را بر عهده دارد و معمولا نبود یا نقص در یکی از اجزاء باعث اختلال در کار با آن می شود. به صورت کلی اجزای تشکیل دهنده آن شامل موارد زیر است :

  1. دستگیره تعادل :  قطعه ای می باشد که باعث ایجاد تعادل هنگام کار با دستگاه می شود. وقتی شما با دست خود دسته دستگاه فلزیاب را میگیرید. دستگیره تعادل دقیقا بین آرنج و مچ دست شما قرار می گیرد و باعث کنترل بهتر دستگاه فلزیاب می شود.
  2. جعبه کنترل : یا جعبه مادر که به نوعی مرکز کنترل سیستم شما می باشد و شامل ، مدار و قطعات ، باتری ، بلندگو ، ریز پردازنده ها و …است.
  3. دسته(میله) : میله ای به طول تقریبا 1 متر که تمام متعلقات دستگاه مانند جعبه کنترل ، دستگیره تعادل ، لوپ بر روی آن سوار می شود.
  4. لوپ یا کویل : یکی از بخش های کاربردی مهم یک فلزیاب می باشد که وظیفه ارسال و دریافت سینگال و تشخیص هدف را برعهده دارد.

طرز کار فلزیاب ؟

اصول کار یک دستگاه فلزیاب بر پایه قانون فیزیک می باشد و چیزی که باعث می شود . اگر هنوز چیزی از فیزیک دوران دبیرستان خود چیزی به یاد داشته باشید می دونید که الکتریسیته و مغناطیس زوج های جدا نشدنی از هم هستند . بر اساس قانون مکس ول با تغییر میدان الکتریسیته ، میدان مغناطیسی نیز تغییر می کند. الکتریسیته و مغناطیس هر دو بخش هایی از الکترومغناطیس هستند و با شناخت و درک این مسئله به راحتی میتوان به طرز کار فلزیاب پی برد.

 

 

 

قیمت فلزیاب و طلایاب 09122302215

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

درک بهتر کار سیستم دستگاه فلزیاب :

آقای مکس ول فیزیکدان برجسته اسکاتلندی قانون دیگری دارد که می گوید وقتی جریان الکتریکی درون یک فلز تغییر کند باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی دیگری حول فلز می شود.

بنابراین وقتی فلز در محدوده میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط دستگاه فلزیاب قرار می گیرد . با تغییراتی که دورن آن ایجاد می شود باعث پخش میدان مغناطیسی دیگری اطراف فلز می شود و در این مرحله دستگاه میدان مغناطیسی ساطح شده از فلز را شناسایی می کند.

وظیفه شناسایی و تشخیص سیگنال یا پالس ساطح شده توسط فلز بر عهده کویل ثانویه است .که نقش گیرنده را دارد و با توجه به نوع فلزیاب می تواند درون کویل فرستنده یا در داخل باکس مادر به یک مدار متشکل از بلندگو وصل شود . تا زمانی که جریان الکتریسیته وارد آن می شود توسط بلندگو به صورت بوق به اپراتور اخطار دهد.

 

نحوه تشخیص اهداف توسط فلزیاب :

در این حین سیم پیچ کوچکی که در جعبه کنترل قرار دارد تفاوت بین فرکانس ها را محاسبه کرده و تغییرات به صورت بوق به اپراتور اطلاع داده می شود. یعنی وقتی که به کویل اصلی از روی هدفی عبور کنید ، میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط سیم پیچ با فلز برخورد کرده و در اطاف آن نیز یک میدان مغناطیسی دیگری ایجاد می کند. این میدان مغناطیسی با فرکانس امواج رادیویی برخورد کرده و با تغییر فرکانس سیم پیچ کوچک متوجه تغییر در طول فرکانس می شود.

 

 

 

قیمت فلزیاب و طلایاب 09122302215

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

دستگاه فلزیاب چه تفاوتی با گنج یاب یا طلایاب دارد؟

اکثر کاوشگرانی که در ایران فعالیت می کنند به دنبال گنجینه و دفینه های ارزشمند هستند . برای موفقیت خود نیز از فلزیاب پالسی استفاده می کنند ، چون عمق بالایی را کاوش می کنند.

دستگاه طلایاب یا دستگاه گنج یاب و فلزیاب عمدتا بازی با کلمات هستند که فلزیاب فروش ها از آن ها برای جذب مشتری و افزایش فروش خود استفاده می کنند. در بحث عملکرد و کارایی همگی یکی هستند و دلیل اصلی که باعث میشه برخی از کلمه طلایاب بجای دستگاه فلزیاب استفاده کند ، موضوع تفکیک فلزات در این سیستم ها می باشد.

تفکیک فلزات چیست و فلزیاب چه فلزات را تفکیک می کند؟

تفکیک فلز یک قابلیت ویژه در یک دستگاه گنج یاب است که به کمک آن می توان انواع فلزات را با توجه به نوع و آلیاژ آن از هم  جدا کرد. موضوع تفکیک فلز توسط فلزیاب یکی از فاکتور های مهم برای هر کاوشگری می باشد. قدرت تفکیک فلزات در هر نوع سیستمی با توجه با تکنولوژی و شرکت سازنده آن می تواند متفاوت باشد و معمولا بحث تفکیک فلز در یک دستگاه فلزیاب به 3 روش زیر می باشد:

  • تفکیک آهن از غیر آهن
  • تفکیک فلز با ارزش از بی ارزش
  • تفکیک just gold (فقط طلا)

 

قیمت فلزیاب و طلایاب 09122302215

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

تفکیک آهن از غیر آهن :

یکی از ابتدایی ترین روش های تفکیک فلزات می باشد که فقط قادر است . غیر آهن رو از آهن تشخیص دهد و فلزاتی که به اصطلاح غیر مغناطیسی (طلا ، مس ، نقره) هستند را نمی تواند از هم جدا سازد.

تفکیک با ارزش و بی ارزش :

این نوع تفکیک فلز هایی مانند طلا ، نقره ، مس ، آلومینیوم ، استیل در دسته فلزات با ارزش قرار می گیرند. فلزاتی هچون آهن و چدن و … در دسته فلزات بی ارزش به حساب می آیند.  میان سیستم های موجود در بازار اکثرا از این مدل تفکیک بهره می برند.

تفکیک JUST GOLD (فقط طلا):

یکی از بهترین قابلیت هایی که یک دستگاه گنج یاب حرفه ای باید داشته باشد . ویژگی تفکیک جاست گلد است ، یعنی اینکه وقتی دستگاه خود را بر روی این مدل تفکیک قرار می دهید .گنج یاب شما فقط اهدافی که طلا باشند را تشخیص می دهند و مابقی فلزات واهداف را نادیده می گیرند.

 

 

قیمت فلزیاب و طلایاب 09122302215

قیمت فلزیاب و طلایاب فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

 

عمق کاوش فلزیاب :

بعد از تفکیک فلز قابلیتی که می تواند یک دستگاه طلایاب را از دیگر مدل های مشابه در بازار متمایز کند ، عمق نفوذ بالای آن می باشد. عمق کاوش فاکتور اصلی و مهم در هر دستگاه گنج یاب است که می تواند کمک شایانی به کاوشگر کند. عوامل متعددی وجود دارند که باعث می شوند که یک فلزیاب عمق کم یا زیادی را بتواند تشخیص دهد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • جنس فلز
  • ابعاد فلز
  • قدرت دستگاه
  • نوع خاک و محل کاوش
  • کیفیت ساخت و تکنولوژی کویل فلزیاب

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *