معرفی فلزیاب لورنز z1

معرفی فلزیاب لورنز z1 09122302215

معرفی فلزیاب لورنز z1

فلزیاب lorenz z1 یکی از چند فلزیاب خارجی است که در بین کاوشگران ایرانی بسیار شناخته شده است و خیلی از افراد نیز به واسطه این دستگاه به موفقیت رسیده اند. این فلزیاب نیز مانند دیگر محصولات لورنز از تکنولوژی القاء پالسی استفاده می کند که باعث می شود بر خلاف سیستم های VLF از عمق کاوش بسیار بالایی برخوردار شود. فلزیاب پالسی لورنز دیپ مکس زد وان یکی از انتخاب های مناسب برای پیدا کردن طلا و دفینه در ایران است.

مشخصات کلی لورنز زد وان

  • حساسیت زیاد به انواع فلزات
  • ثبات و پایداری بالا در زمین های معدنی و آب شور به کمک تکنولوژی GBS
  • رابط کاربری بسیار آسان
  • نقطه زنی بسیار دقیق با استفاده از لوپ های بزرگ
  • تشخیص بسیار آسان اهداف در انواع محیط ها
  • لوپ های مختلف برای شرایط کاوش متفاوت
  • پاسخ سریع صوتی با استفاده از سخت افزار قدرتمند
  • توانایی نادیده گیری و حذف ذرات
  • هشدار صوتی در صورت کم شدن شارژ باتری
  • پاسخ استاتیک پایدار(آکوستیک و بصری)
  • کویل های ضد آب
  • دارای تن صدای مختلف جهت کاوش
  • باطری قابل شارژ با شارژدهی عالی
  • رنج دینامیک بالا برای سیگنال زمین های وسیع
  • دقت و عملکرد بالا در تشخیص اشیاء ریز مانند سکه
  • تکنولوژی MST با قابلیت بهره مند شدن از چند کویل به صورت همزمان بدون تداخل با یکدیگر
  • نمایش گراف قدرت سیگنال ، شرایط باطری  و … بر روی LCD بزرگ
  • دمای کاری بین ۵- تا ۵۰ درجه سانتی گراد
  • زمان کار بین ۵ تا ۱۰ ساعت بسته با دما و شرایط کاری و سایز کویل مورد استفاده

 

 

معرفی فلزیاب لورنز z109122302215

معرفی فلزیاب لورنز z1 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

تکنولوژی کارکرد فلزیاب DEEPMAX Z1

دستگاه گنج یاب لورنز زد وان از سیستم القاء پالس و تکنولوژی GBS بهره می برد که باعث می شود بتواند با انواع کویل های بزرگ سازگار باشد و بتواند عمق کاوش بالایی را در اختیار کاوشگر قرار دهد و همین موضوع باعث شده است تا در انواع شرایط محیطی بتواند بهترین کارایی را داشته باشد. فلزیاب لورنز زد وان بر خلاف دیگر دستگاه های موجود در بازار این امکان را دارد تا همزمان بتوان از دو کویل بزرگ جهت دستیابی به عمق و دقت بیشتر استفاده کرد.

سیستم تصویری فلزیاب زد وان

lorenz z1 فقط یک فلزیاب بوقی پالسی نیست و این امکان را به اپراتور می دهد که در حین کاوش داده های ارسالی و دریافت شده از زمین را دریافت کرده و به تصاویر قابل درک تبدیل کند تا کاوشگر بتواند اطلاعات جامع تری از محیط کاوش خود بدست بیاورد.شرکت لورنز در برخی از دستگاه های خود به خصوص لورنز زد وان از یک سخت افزار جداگانه به نام دیتا لاگر (DATA LOGGER) استفاده می کند .

 

معرفی فلزیاب لورنز z109122302215

معرفی فلزیاب لورنز z1 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

عمق فلزیاب زد وان و میزان خطای آن

در این که لورنز زد وان یک فلزیاب حرفه ای و قدرتمند می باشد شکی نیست ولی کار با آن کمی پیچیده تر از سایر سیستم های موجود در بازار می باشد. یک اپراتور مبتدی که برای اولین بار بخواهد از این دستگاه استفاده کند معمولا دچار سردرگم می شود زیرا نیاز هست تا حداقل چند هفته ای به صورت مدام با آن تمرین و تست انجام دهد تا به کار با آن مسلط شود.

تفاوت فلزیاب لورنز z1 با لورنز z2 :

فلزیاب‌های لورنز Z1 و Z2 هر دو از تولیدات شرکت آلمانی Lorenz Deepmax هستند و در زمینه‌ی شناسایی فلزات مفید هستند. این دو فلزیاب در بسیاری از ویژگی‌ها به هم شباهت دارند، اما تفاوت‌های آنها را می‌توان در این موارد مشاهده کرد:

  • عمق شناسایی: فلزیاب Lorenz Z2 قادر به شناسایی فلزات در عمق تا 6 متر می باشد، در حالی که لورنز Z1 قابلیت شناسایی فلزات در عمق تا 3.5 متر را دارد.
  • وزن: لورنز Z2 با وزن 2.2 کیلوگرم، سبکتر از لورنز Z1 با وزن 3.2 کیلوگرم است.
  • صفحه نمایش: هر دو فلزیاب دارای صفحه نمایشی بوده و نتایج تست بر روی آن نمایش داده می‌شود. اما صفحه نمایش لورنز Z2 بزرگتر و بهتر است.
  • قابلیت کار در شرایط سخت: هر دو فلزیاب با طراحی محکم و مقاومی که دارند، قابلیت کار در شرایط سخت و نیز آب و هوای نامساعد را دارند.
  • قابلیت شناسایی انواع فلزات: هر دو فلزیاب قادر به شناسایی انواع فلزات شامل طلا، نقره، برنج، برنز، آهن، پلاستیک و غیره هستند.
  • قابلیت ذخیره سازی اطلاعات: هر دو فلزیاب با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات، به شما این امکان را می دهند تا نتایج تست را بر روی دستگاه ذخیره کنید و در آینده به آنها دسترسی داشته باشید.
  • قیمت: قیمت لورنز Z2 در مقایسه با لورنز Z1 بیشتر است، چرا که لورنز Z2 دارای ویژگی‌های بهتری است.

 

معرفی فلزیاب لورنز z109122302215

معرفی فلزیاب لورنز z1 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

 

کاربردهای دستگاه فلزیاب لورنز z1

این دستگاه ابزاری حرفه ای و توانمند در کاوش زمین جهت کشف انواع فلزات مدفون می باشد. کویل های مختلفی را ( از لحاظ سایز)می توان به کارگرفت که بستگی به دقت و عمق کاوش مورد نیاز کاربر دارند. به کارگیری کویل بزرگ ( با فریم مربع شکل)با عث تقویت پالس های القایی و نهایتا افزایش عمق کاوش دستگاه می گردد و مناسب کاوش اهداف بزرگ و حجیم می باشد .همچنین کاوش محدوده های وسیع را نیز تسریع می بخشد. جهت کاوش اهداف کوچک و کم حجم سطحی میتوان از کویل کوچک استفاده نمود. در هر دو حالت،  عوامل محیطی و حتی جوی نامساعد تاثیر چندانی بر روند کاربری دستگاه و نتایج حاصله ندارند. همچنین می توان حین کاربری با دستگاه اهداف ناخواسته ریز و کم حجم فلزی (زباله های فلزی پراکنده در محیط کاوش) را با اعمال فیلترهای مربوطه حذف نمود.

 

 

معرفی فلزیاب لورنز z109122302215

معرفی فلزیاب لورنز z1 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

قابلیت‌های برجسته فلزیاب لورنز زد ۱

1. عمق کاوی بی‌نظیر:فلزیاب لورنز زد ۱ با تکنولوژی پیشرفته‌ای که به کار رفته، قادر به تشخیص فلزات در اعماق عمیق تر از هر زمان دیگری است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به گنجینه‌ها و تمایلات خود دست پیدا کنید.
2. دقت بالا: فناوری تشخیص هوشمند فلزیاب لورنز زد ۱، به شما اطمینان می‌دهد که اشیای کوچکتر و مفیدتر را نیز به دقت تشخیص دهید. این دستگاه قادر به تمیزکاری از تداخلات و سیگنال‌های نویزی است، که اطمینان حاصل می‌کند که هر آنچه را که به دنبال آن هستید، به صورت دقیق تشخیص داده می‌شود.
3. سبک و قابل حمل: با وزن کم و طراحی کم‌حجم فلزیاب لورنز زد ۱، از راحتی و سهولت در حمل و نقل برخوردار خواهید شد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که به راحتی در مناطق مختلف فعالیت کنید.
4. کاربری آسان: فلزیاب لورنز زد ۱ با رابط کاربری ساده و مهیا کردن دستورالعمل‌های واضح، از هر فردی بدون تجربه قبلی در استفاده از فلزیاب، قابلیت استفاده دارد.

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *