قیمت فلزیاب لورنز z2

قیمت فلزیاب لورنز z2 09122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2

قیمت فلزیاب لورنز z2 یکی از سوالات کاوشگران است این طلایاب از بهترین دستگاه های محصولات شرکت لورنز دیپ مکس آلمان (LORENZ DEEPMAX Z2) که با استفاده از فناوری های جدید از قوی ترین طلایاب های جهان محسوب می شود .

دستگاه لورنز z2  با فناوری پیشرفته پالسی توسط شرکت آلمانی لورنز دیپ مکس ساخته شده است و با فشردگی قطعات در برابر ضربه و همچنین بدنه فلزی و مقاوم با آلومینیوم و پوشش اکسیدی به کمک فناوری Anodizing در نقاط های مختلف زمین بسیار مقاوم است و اجزا و قطعات استفاده شده این دستگاه بسیار محکم و مهندسی ساخته شده است.

بین شرکت هایی که در جهان وجود دارد فلزیاب های پالسی زیادی تولید شدند که هیچ کدام از آن دستگاه به هیچ عنوان نمی توانند با طلایاب لورنزz2 رقابت کنند.

وجود نرم افزاری پیشرفته جدید در این دستگاه باعث شده که مبدل های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کند و با استفاده از نظارت های کنترلی کار شده روی دستگاه بیشترین عملکرد و بازدهی را برای کاوشگران رقم می زد و جویندگان طلا به راحتی می توانند تمامی اهداف نظیر طلا ، سکه ، جواهرات و اشیاء با ارزش را درون زمین پیدا کنند.

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

قدرت تفکیک بالای فلزیاب لورنز z2

لورنز زد 2 توانایی تفکیک فلزات را به راحتی می تواند انجام دهد و اشیاء غیر آهنی و آهنی درون زمین را می تواند تشخیص دهد و نسبت به طلا بسیار حساس است در صورتی که حتی نیم گرم را درون زمین یافت کند به راحتی شناسایی و شکار می کند.

فلزیاب لورنز Lorenz z2 در مناطقی که سیگنال ها و نویز های مزاحم الکترومغناطیسی وجود دارد با طراحی جدیدی سیم پیچ هایی که انجام شدند تمامی این نویز و سیگنال های را حذف می کند و موقه کاوش خط را به حداقل می رساند.

این دستگاه نسبت به طلا و نقره و همچنین اشیاء گرانبها بسیار حساس است و موقه برخورد در کمتر از چند ثانیه اپراتور را از وجود گنج با خبر می سازد.

ویژگی های فلزیاب لورنز Lorenz z2 عبارت اند از :

  • شناسایی و تفکیک فلزات آهنی و غیرآهنی
  • پاسخ صوتی لگاریتمی و نوار شدت
  • تشخیص بسیار آسان و موثر مناطق بزرگ
  • عملیات پایدار بر روی زمین معدنی یا آب شور
  • صفحه نمایش LCD سفارشی
  • قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های بالا
  • دقت بالا به هنگام کاوش
  • شناسایی فلزات در شرایط سخت محیطی
  • قابلیت تشخیص اجسام زیرزمینی:
  • سهولت استفاده از دستگاه فلزیاب
  • باتری با طول عمر بال
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر
  • قابلیت تنظیم حساسیت
  • وزن کم و قابل حمل
  • قابلیت شناسایی فلزات در بیشتر نوع خاک

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

عمق کاوش لورنز z2

دستگاه لورنز زد 2 دارای فناوری Pulse GBS ( سیستم تعادل زمین) است و همین ویژگی باعث می شود که قدرت عمق زنی بالا برود و بهترین عملکرد را داشته باشد.

فناوری دیگر لورنز زد 2 تکنولوژی PST (فناوری شکل دهی پالس) هم استفاده می شود که همین کار باعث سیگنال های بسیار قدرتمندی را وارد زمین وارد کند و قدرت کاوش عمق دستگاه لورنزZ2 بالا می رود.

کویل های کوچک و بزرگ در کنار این دستگاه است که موقه استفاده از کویل های بزرگ این زمینه را فراهم می کند که اشیاء بزرگ در عمق های بسیار بالا را تشخیص دهد و همچنین وجود کویل های کوچک باعث می شود که قطعات کوچک مانند سکه و طلاهای ریز را در عمق های کم شناسایی کند.

دفترچه فارسی فلزیاب لورنز زد 2 + مزایای آن

دفترچه فارسی فلزیاب لورنز زد 2 یک منبع بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند تا با این دستگاه فلزیاب آشنا شوید و با استفاده از آن به دنبال گنجینه های خود بگردید. در این دفترچه، شما می توانید با مزایای استفاده از فلزیاب آشنا شوید و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.

مزایای مطالعه دفترچه:

  • آشنایی با قطعات و تنظیمات فلزیاب
  • آموزش تکنیک های جستجویی حرفه ای با فلزیاب
  • آشنایی با نحوه تشخیص مواد فلزی در بافت های زمین
  • شناخت کامل انواع سنسورهای فلزیاب و کاربردهای آنها
  • آموزش گسترده در مورد عملکرد دستگاه در شناسایی مواد فلزی

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

تنظیمات دستگاه:

در دفترچه فارسی فلزیاب لورنز زد 2، شما با تنظیمات مختلف دستگاه آشنا خواهید شد. این تنظیمات شامل حالت‌های عملکرد مختلف، حساسیت، صدا و نوع سنسور است. شما باید با هر یک از این تنظیمات آشنا شوید تا بتوانید دستگاه را به درستی کاربردی کنید.

نحوه استفاده از فلزیاب:

1. تعیین منطقه جستجو: قبل از استفاده از فلزیاب، باید منطقه جستجو را تعیین کنید. بهتر است از نقشه ها و شناسایی محل هایی که ممکن است مواد فلزی در آنجا وجود داشته باشند، استفاده کنید.

2. تنظیم دستگاه: برای استفاده بهینه از فلزیاب، باید دستگاه را با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه تنظیم کنید. حالت عملکرد، حساسیت و نوع سنسور را به درستی تنظیم کنید.

3. شروع جستجو: با تنظیمات مناسب، می توانید به جستجوی مواد فلزی در منطقه تعیین شده بپردازید. بهتر است به صورت استمراری و با انتظار دقایقی بین هر جستجو، به جستجوی خود ادامه دهید.

4. تشخیص مواد فلزی: در صورت شناسایی یک ماده فلزی، دستگاه با صدای خاصی به شما اطلاع می دهد. بهتر است از نوع ماده فلزی شناسایی شده آگاه شوید تا بتوانید با دقت آن را تشخیص دهید.

 

 

قیمت فلزیاب لورنز z209122302215

قیمت فلزیاب لورنز z2 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

بهترین عملکرد فلزیاب  لورنز زد ۲ (Lorenz z2) چگونه است؟

طراحان فلزیاب زد ۲ به گونه ای آنرا طراحی کرده اند که بهترین عملکرد این فلزیاب در هر شرایط و مکانی قابل دریافت می باشد.

اکنون که در اواخر سال ۲۰۲۳ و نزدیک به آغاز سال جدید میلادی یعنی ۲۰۲۴ هستیم فلزیاب Lorenz z2 یکی‌ از قدرتمند ترین و محبوبترین فلزیاب های موجود در بازار ایران می باشد که با توجه به هزینه حدود ۴۰۰ میلیونی آن و کارایی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه برای کاوش های سنگین می باشد.

وجود کویل های کوچک و بزرگ در پک اورجینال این فلزیاب سبب شده که این نقطه زن جزو بهترین ها در شناسایی اهداف بزرگ در عمق های حدود ۸ متر و همچنین شناسایی اهداف کوچک همچون سکه در عمق های کم شناخته شود.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *