دستگاه فلزیاب اقساطی

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215

دستگاه فلزیاب اقساطی

فروش اقساطی فلزیاب در شرکت آسیا مدرن این گونه است که نصف مبلغ به صورت نقد پرداخت می کنید و بقیه مبلغ رو به صورت چک باید تسویه کنید. در این روش هیچگونه سود اضافه ای علاوه بر قیمت دستگاه ها دریافت نکرده و دستگاه ها طبق لیست قیمت دستگاه ها شرکت ارائه می شوند. همه ی دستگاه های شرکت آسیا مدرن که به صورت قسطی به فروش می روند از خدمات پس از فروش یکسانی با دیگر دستگاه ها برخوردار هستند و از این نظر تفاوتی ندارند. برای مشاوره و فروش دستگاه فلزیاب ایرانی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت ما در تماس باشید.

 

مزایای خرید دستگاه فلزیاب قسطی:

  • نیاز به هزینه کمتر و قیمت تضمین شده
  • پرداخت وجه در قالب چک های مدت دار
  • آموزش رایگان کار با گنج یاب
  • تست فلزیاب توسط خود مشتری
  • امکان انتخاب از بین دهها مدل در رنج قیمت های مختلف
  • امکان انتخاب بین انواع سیستم های تصویری و مگنومتر
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • ۱ سال گارانتی تمام محصولات
  • خدمات پس از فروش

 

 

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215

دستگاه فلزیاب اقساطی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

شرایط اجاره گنج یاب در شرکت آسیا مدرن

در صورتی که ما به دستگاه فلزیابی احتیاج داشته باشیم اما در شرایط خاصی بودجه کافی جهت پرداخت تمام وجه مربوط به خرید این دستگاه را در اختیار نداشته باشیم. یا به عبارتی خرید جنس با این مبلغ برای ما مقدور نبوده و یا با برنامه ریزی مالی ما هماهنگ نباشد. می توانیم قسمتی از بهای کالا را بپردازیم و مابقی وجه آن را در قسط های مشخص شده پرداخت کنیم.

در این روش خرید نیازی نیست برای پرداخت تمام وجه آن نگران باشیم و به پس اندازهای طولانی مدت متوصل شویم. پس از پرداخت مقداری از پول دستگاه به شکل وجه نقد و متعهد شدن برای پرداخت بقیه پول به صورت اقساط، کالای مورد نظر بلافاصله به ما تحویل داده خواهد شد و ما می توانیم بدون فوت وقت آن کالا را مورد استفاده قرار دهیم.

بعضی از دستگاه های گنج یاب و فلزیاب به صورت تمام قسط به مشتریان عرضه می شوند و در روند خرید آن ها حتی نیاز به پرداخت مبلغ اولیه نیست. خرید تجهیزات گران قیمت به صورت قسطی، بار و فشار مالی را از خریدار کم می کند.

 

انواع فلزیاب ها و کاربرد آن ها

دستگاه‌های فلزیاب انواع مختلفی دارند و هرکدام باتوجه به کاربرد خاص خود، به نحوی کار می‌کنند. این دستگاه‌ها به‌ صورت کلی به هفت دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • فلزیاب‌های تفریحی (VLF)
  • پالسی یا پیشرفته‌ای (PI)
  • فلزیاب‌ها با امکان فرستنده و گیرنده (TR)
  • فلزیاب‌های فرکانسی
  • دستگاه های مغناطیسی
  • دستگاه های تصویری

 

 

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215

دستگاه فلزیاب اقساطی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

فلزیاب‌های پالسی یا پیشرفته‌ای (PI)

فلزیاب پالسی یکی از انواع فلزیاب ها است که قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها دارد. فلزیاب های پالسی با لوپ ۴۵ سانتی متر توانایی شناسایی فلزات در حجم زیاد را تا ۲ متر داشته و فلزات کوچک را نهایت در عمق ۴۰ سانتی متر را دارد.

همچنین دارای وزنی نسبتاً سنگین هستند، زیرا که در ساخت آن‌ها از باتری‌های سنگین استفاده می‌کنند و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آن‌ها به کمربسته می‌شود و مانیتور ندارد و ساده می‌باشند.

این دستگاه قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی‌توانند فلزهای آهنی را از غیرفلزی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می‌دهند. نوع پیشرفته این دستگاه‌ها با سیستم کاری PI-BH که پالسی تغییر یافته هستند و قدرت بیشتری در تفکیک و عمق زنی دارند نیز وجود دارد.

 

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215

دستگاه فلزیاب اقساطی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

فلزیاب‌ها با امکان فرستنده و گیرنده (TR)

فلزیاب‌های فرستنده و گیرنده از یک دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاه که معمولاً به شکل مربع می‌باشند تشکیل‌شده‌اند.

فلزیاب‌های فرستنده و گیرنده قدرت تفکیک ندارند و فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مانند لوله آب و رگه‌های بزرگ فلزی طراحی‌شده است و گاهی انبوه یاب گفته می‌شود.

کار کردن با این فلزیاب‌ها سخت بوده و به دلیل دشوار بودن تنظیمات فلزیاب، گم کردن هدف، اشتباهات زیاد و اشتباه در تعیین محل دقیق فلز از فروش عمومی زیادی برخوردار نبوده است.

فلزیاب‌های فرکانسی

این مدل دستگاه‌ها از نوع فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص فلزات در EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد یا تارگت ایکس می‌باشند که اکثر دستگاه‌های طلایاب از این نوع هستند.

استفاده از فلزیاب های فرکانسی به تجربه و تمرین نیازمند هستند، تا کاربرد بتواند در هر نوع صحنه کار فلزیاب فرکانس پایین را متناسب با موقعیت تنظیم نموده و هدف اصلی را شناسایی کند.

 

دستگاه فلزیاب اقساطی09122302215

دستگاه فلزیاب اقساطی فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

فلزیاب‌های اسکنر تصویری

در فلزیاب اسکنر تصویری که با فرکانس کار می‌کند و جی پی ار اصل می‌باشد بنابر تنظیمات قبل از تصویرگیری با فیلتر یا آنالیز همان تصویر هدف یا طلا یا فلز تعیین‌شده را می‌توان تشخیص داد که در آن محدوده هست یا اینکه هدف موردنظر در آن محدوده نیست و این هم در اصل‌کاری است که اپراتور یا کاربر باید تمرین نماید تا به این خصوصیات دقیق برای تفکیک طلا یا هدف موردنظر دست یابد. شما کاربران می توانید برای اموزش اسکن فلزیابتصویری این مقاله از سایت را مطالعه کنید.

شرکت آسیا مدرن

در آخر توصیه ما برای شما در عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. یکی از مراکز فروش فلزیاب در تهران شرکت آسیا مدرن است، که دارای ۲۰ سال سابقه فروش را دارد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر می توانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید.

جهت دریافت مشاوره و خرید و فروش فلزیاب با ما در تماس باشید .09122302215

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

تلگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *