فلزیاب های معروف

 فلزیاب های معروف09122302215

 فلزیاب های معروف

 فلزیاب های معروف ؛ فلزیاب های دستگاه هایی هستند که تمامی افراد در نقاط مختلف کشور می توانند شانس خود را امتحان کنند و علاوه بر سرگرمی و جذابیتی که در طول مسیر برای کاوشگر دارد افراد می توانند سکه و طلاهای گرانبها را پیدا کنند که در همین راستا فلزیاب و نقطه زن های زیادی وجود دارد که افراد می توانند متناسب با قیمت و شرایطی محیطی بهترین دستگاه را انتخاب کنند.

لوازم جانبی و افزودنی های متعددی تا به امروز تولید شده است. شرکت های تولید کننده معرف افزایش زیادی داشته اند. اما مارک ها و نام های معروفی وجود دارند که تجربه فوق العاده ای را با کیفیت، صرفه جویی و کارایی ارائه می دهند. به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

 

 فلزیاب های معروف09122302215

فلزیاب های معروف فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

محصولات شرکت ماینلب استرالیا

شرکت ماینلب یکی از بهترین برند فلزیاب های جهان است و 35 سال است که وجود دارد. محصولات ماینلب که برای کشف طراحی و مهندسی شده‌اند، بادوام، محکم و برای شکار و آشکار سازی در برابر انواع محیط‌ها ساخته شده‌اند.

تمامی محصولات شرکت ماینلب دارای گواهینامه ISO 9001 است و مطابق با استانداردهای جهان تولید شدند به همین دلیل است که فلزیاب های شرکت ماینلب توسط همه افراد از سراسر جهان استفاده می شود

محصولات شرکت ماینلب در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است که از جمله محصولات این شرکت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

معروف ترین فلزیاب های مربوط به شرکت ماینلب جی پی ایکس 5000 است که از آشکارسازهایی است که در ایران محبوبیت بسیار بالایی را دارد.

 

 فلزیاب های معروف09122302215

فلزیاب های معروف فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

محصولات شرکت گرت آمریکا

برند شرکت Garrett یکی دیگر از بهترین برند فلزیاب های جهان است که توسط چارلز گرت تأسیس شد، که یکی از فلزیاب های مدرن با فناوری جدید در بازار جهان است

شرکت گرت که مهندس برق در دهه 1960 شروع به شناسایی فلزات به عنوان یک سرگرمی کرد و در نهایت برند محصولات خود را ارتقاء داد. با پیشروی این علم به قرن بیست و یکم، این شرکت فقط محصولات خود را توسعه داده و بهبود بخشیده است.

فلزیاب های شرکت گرت دارای عمق زنی خوبی است و همچنین بعضی از این دستگاه ها نسبت به آب ضد آب است و می تواند عملکرد عالی داشته باشد.

محصولات شرکت گرت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

معروف ترین محصولات شرکت گرت می توانیم به گرت اپکس اشاره کنیم که از دستگاه های خوب این شرکت است که دارای ویژگی های خاصی است

AT Pro یکی از همه کاره ترین آشکارسازهای مدرن است و همچنین دارای حالت صوتی است که به شما امکان می دهد ویژگی های هدف را بشنوید. علاوه بر این، دارای شناسه هدف دیجیتالی است و همچنین دارای سیستم صوتی آهنی است که می تواند هدف را به درستی شناسایی کند.

 

 فلزیاب های معروف09122302215

فلزیاب های معروف فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

محصولات شرکت نوکتا ماکرو

فلزیاب های شرکت ماکرو نوکتا یکی دیگر از بهترین برند فلزیاب های جهان است که با استفاده از تکنولوژی های مدرن و قیمت های مناسب به بهترین دستگاه های جهان تبدیل شده است.

برند نوکتا ماکرو در سال 2003 در استانبول کار خود را شروع کرد که به دلیل کیفیت و تنوع محصولاتش که در شکل ظاهری و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شدند، به سرعت به ستاره‌ای در حال ظهور در صنعت تبدیل شد.

فلزیاب آنفیبیو شرکت نوکتا یکی از بهترین برند های این شرکت است که قابل اعتماد، بادوام و قوی است. Anfibio Multi دارای طراحی عالی و همچنین ضد آب می باشد علاوه بر این، روی هر دو شن و ماسه مرطوب و خشک بسیار پایدار است و اطمینان می دهد که هیچ زباله ای جمع نمی شود.

 

 فلزیاب های معروف09122302215

فلزیاب های معروف فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

محصولات شرکت او کی ام OKM

شرکت او کی ام آلمان یک دیگر از بهترین برند فلزیاب های جهان است این شرکت در سال ۲۰۰۲ با مهندسان و متخصصان در این زمینه شروع به کار کرد و انواع دستگاه های فلزیاب را وارد بازار کرد و به دلیل کیفیت کار به سرعت مورد توجه جهان قرار گرفت تا جایی که این شرکت برای شرکت ها و ارگان های مختلف کاوشگری و تحقیقاتی اقدام به تولید محصولات متنوعی کرد و توانست با استفاده فناوری های جدید طلاها و اشیاء های زیادی را در زمین پیدا کرد.

فلزیاب های این شرکت به صورت تصویری هستند که فلزیاب exp 6000 یکی از بهترین دستگاه های این شرکت است که دارای فناوری جدید و ویژگی های منحصر به فرد است

 

 فلزیاب های معروف09122302215

فلزیاب های معروف فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

 

محصولات شرکت لورنز

شرکت لورنز آلمان یکی دیگر از بهترین برند فلزیاب های جهان و همچنین در ایران می باشد شرکت لورنز از سال 2006 دستگاه های متنوع و بسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است.

شرکت فلزیاب لورنز در سال 2001 برخی از دستگاه های خود را به صورت آزمایشی برای اپراتور ها معرفی کرد که محبوبیت چندانی نداشت. ولی در سال 2006 که این شرکتکار خود را بصورت جدی شروع کرد و محصولات قابل اعتماد تری را تولید کرد.

از محصولات شرکت لورنز می توانیم به موارد زیر اشاره کرد

فلزیاب لورنز Z2 از ویژگی ها و قدرت بالایی برخودار است و با استفاده از طراحی عالی و همچنین قدرت عمق زنی عمیق در زمین به یکی از بهترین دستگاه های جهان تبدیل شده است

 

 

 فلزیاب های معروف09122302215

فلزیاب های معروف فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

اغلب دستگاه های فلزیاب با عمق ۳ متر ساخت کشور های زیر است :
  1. ترکیه
  2. آلمان
  3. بلغارستان
  4. یونان
  5. ایران (غیررسمی)
شاید برای شما سوال پیش بیاید که محصولات کدام کشور را خریداری کنیم که کارایی و کیفیت داشته باشد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که به هیچ عنوان نمیتوان از روی مارک دستگاه یا شرکت و کشور سازنده به کارایی آن پی برد.
برای مثال شرکت معروف آلمانی که تبلیغات بسیار گسترده ای دارد تمامی محصولاتش با اغراق در عمق زنی معرفی شده اند در حالیکه در عمل به هیچ عنوان اینگونه نیستند و کارایی لازم را ندارند و چه بسا که بسیاری از خریداران دستگاه های ارزان قیمت و دست ساز موفق شده اند ولی خریداران دستگاه های بالای ۳۰۰۰۰ دلار به جایی نرسیده اند!!!

پس در خرید دستگاه فلزیاب مارک و سازنده فلزیاب ملاک محسوب نمیشود بلکه باید انتظارات و خواسته های خود را در عمل از دستگاه مورد نظر ببینید و توانایی های آن را محک بزنید مثلا فلزیاب معروف GPZ 7000 ماینلب استرالیا به قیمت 7000 دلار در ایران بفروش میرسد در حالیکه دستگاههای خیلی بهتر و دقیق تری در این رنج قیمت میتوان از شرکت های ترکیه ای خریداری کرد!!!

در مرحله خرید فلزیاب به نکات زیر حتما دقت کنید : (اهمیت پارامترها بصورت درصد بیان شده است)
  • قابلیت حذف ذرات و نفوذ در چند لایه مختلف ……………………..۳۰%
  • عمق زنی حداقل ۳ متر……………………………………………….۳۰%
  • تفکیک Just Gold (محصولات تولید سال 2017 و 2018) …………30%
  • قابلیت اسکن…………………………………………………………… ۵%
  • موارد دیگر ………………………………………………………………. ۵%

در آخر از لحاظ سیستم کاری شرکتهای بزرگ و مطرح فلزیاب در جهان دستگاههایی که در ایران بهترین و پرطرفدارترینند سیستم های pi و pi تغییریافته هستند و همچنین در عمق های کمتر از 2 متر نیز سیستم کاری vlf طرفداران زیادی دارد.

 

 فلزیاب های معروف09122302215

فلزیاب های معروف فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

خرید فلزیاب از شرکت آسیا مدرن

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب و طلایاب حتما این به این نکته توجه کنید، که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید، دارای خدمات پس از فروش باشد. تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه مورد نظر خود را ارتقا دهید.

پس از انتخاب دستگاه مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *