فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب کوینیکس زد 6 09122302215

فلزیاب کوینیکس زد 6

کوینیکس زد 6یک دستگاه فلزیاب فوق العاده قوی در زمینه فلزیابی، با تکنولوژی کاملا جدید، بسیار سبک و جمع و جور است. در ساخت این دستگاه آشکار ساز فلز فقط از بهترین قطعات الکترونیکی استفاده شده است. برای حذف نویز در این سیستم یابنده فلزات از مدارات و تکنولوژی خاصی استفاده شده است که کاملا نویز را حذف میکند. برای ساخت این سیستم با استفاده از علم روز و تکنولوژی دیجیتال COINix z6  را یک به دستگاه برجسته تبدیل میکند. دارا بودن محدوده تشخیص فلزات با ارزش از جمله طلا با دقت بسیار بالا. با طراحی های جدید سیم پیچ ها این سیستم در مناطقی که نویز بسیاری از تداخل های زیادی از خطوط برق فشار قوی برق وجود دارد بسیار مفید است.

این مدل طلایاب بطور کلی محدوده وسیعی از فلزات با ارزش را تشخیص میدهد. استفاده از سیستم قدرتمند بالانس اتوماتیک برای جستجو در عمق های بالا بسیار مفید است. اپراتور علاوه بر آن میتواند انتخاب کند که بالانس دستی را با تنظیمات دلخواه خود انجام دهد.

 

فلزیاب کوینیکس زد 609122302215

فلزیاب کوینیکس زد 6 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

عملکرد فلزیاب کوینیکس زد 6

عملکرد این دستگاه حرفه ای تقریباً تحت تأثیر آب نمک، بیشتر انواع خاک های مغناطیسی یا تغییرات دما قرار نمی گیرد. دارای سیستم پیشرفته پالس توان که سیگنال های بسیار دقیقی را برای به دست آوردن عمق تشخیص بسیار بالا تولید می کند. کوینیکس زد 6 دستگاهی قابل اعتماد برای مکان یابی حتی در بدترین شرایط محیطی است. مدیریت کامل انرژی با مبدل های کم تداخل الکترومغناطیسی کارآمد و باتری های کم خود تخلیه، این آشکارساز را برای کار در سراسر جهان انعطاف پذیرتر می کند.

COINix Z6 یک گنج یاب تخصصی با کیفیت بالا است و برای استفاده از هر کوئل استاندارد کوچک و بزرگ طراحی شده است. کویل‌های بزرگ به دلیل میدان مغناطیسی قوی و عمیق تولید شده، قابلیت‌های عمق بسیار بالایی را برای اجسام فلزی بزرگ ارائه می‌دهند، در حالی که کویل‌های کوچک ترجیحاً هنگام جستجوی اجسام کوچک مانند سکه‌های منفرد یا تکه‌های طلا استفاده می‌شوند.

معرفی کوینیکس زد 6

  • طراحی جدید و پکیج بسیار جمع و جور با ظاهری بسیار خشن و صنعتی
  • طراحی و ساخت ایتالیا
  • فناوری پیشرفته پالس قدرت
  • عملکرد بسیار عالی در تشخیص فلزات با ارزش

 

فلزیاب کوینیکس زد 609122302215

فلزیاب کوینیکس زد 6 فروش فلزیاب در فلزیاب 09122302215

 

خرید فلزیاب کوینیکس زد 6 از شرکت آسیا مدرن

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب و طلایاب حتما این به این نکته توجه کنید، که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید، دارای خدمات پس از فروش باشد. تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه مورد نظر خود را ارتقا دهید.

پس از انتخاب دستگاه مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود

فلزیاب نانو جی 

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید

از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید، همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و

فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستاگرام آسیامدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *